۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

خبر خوش نبی برای ملی‎پوشان فوتبال

نبی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر امارات اظهار داشت: بازی عالی بود.
کد خبر : ۲۲۱۹۰۸
صراط: سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که پاداش سه برد پیاپی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا طبق مصوبه فدراسیون پرداخت می‌شود.
 
مهدی محمدنبی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر امارات اظهار داشت: بازی عالی بود. از قبل هم گفته بودم که بازی سختی با امارات خواهیم داشت. کی‌روش امروز به جوان‌ها میدان داد که اتفاق خوبی است. در مجموع همین که جوان‌ها بازی کردند و پیروز هم شدیم بسیار خوب است.
 
وی ادامه داد: با 80 درصد رطوبتی که وجود داشت، برد خوبی کسب کردیم. دو بازی قبل هم برای ما بسیار سنگین بود اما خوشحالم که پیروزی مقابل امارات در شرایط خوبی به دست آمد.
 
سرپرست تیم ملی ضمن بیان اینکه گل دقایق پایانی قوچان‌نژاد روحیه بازیکنان این تیم را افزایش داده است، درباره جدال احتمالی ایران و عراق در مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا گفت: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جمع چهار تیم برتر جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.
 
نبی در پاسخ به این سؤال که آیا پاداش سه پیروزی پیاپی ایران در جام ملت‌های آسیا به بازیکنان پرداخت می‌شود یا خیر، عنوان کرد: مسلماً طبق مصوبه فدراسیون فوتبال پاداش سه پیروزی مقابل بحرین، قطر و امارات را به بازیکنان پرداخت می‌کنیم.
منبع: تسنیم
برچسب ها: فوتبال نبی