۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

دوپینگ بازیکن عراق در ابهام

گفته می‌شود بحث دوپینگ این بازیکن به فدراسیون عراق اعلام شده اما در این مورد اقدامی انجام نشده و دوپینگ او پنهان مانده است.
کد خبر : ۲۲۲۷۰۴
صراط: جمشید نظمی مدیرعامل وقت باشگاه تراکتورسازی دلیل جدایی علا عبدالزهرا بازیکن این تیم از تراکتورسازی به خاطر دوپینگ را رد کرد و از دوپینگی بودن این بازیکن ابراز بی‌اطلاعی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران با شکست در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی عراق از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا حذف شد.

بعد از این بازی بحثی در مورد دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق که در ابتدای لیگ برتر در باشگاه تراکتورسازی بود مطرح شد.

گفته می‌شود بحث دوپینگ این بازیکن به فدراسیون عراق اعلام شده اما در این مورد اقدامی انجام نشده و دوپینگ او پنهان مانده است.

عبدالزهرا قبل از شروع لیگ برتر در فصل جاری به تراکتورسازی پیوست اما با اعلام اینکه در این تیم به او بازی داده نمی‌شود بعد از صحبت با جمشید نظمی مدیرعامل وقت تراکتورسازی قراردادش را فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

جمشید نظمی مدیرعامل وقت باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد اینکه آیا زمان جدایی علا‌ عبدالزهرا از تراکتورسازی بحث دوپینگ این بازیکن مطرح شده است، گفت: در آن مقطع چنین بحثی به هیچ وجه مطرح نشد. جدایی عبدالزهرا از تراکتورسازی به خاطر مسائل شخصی و خانوادگی و نارضایتی این بازیکن بود. چه زمانی که این بازیکن رفت و چه سه ماه بعد از آن که من هم در باشگاه بودم هیچ بحثی در مورد دوپینگ این بازیکن مطرح نشد. نه نامه‌ای به باشگاه آمد و نه در این مورد با مکاتبه‌ای صورت گرفت آنطور که من خبر دارم بعد از رفتن من هم چنین موضوعی مطرح نشده است.
منبع: فارس