۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

زمان سخنرانی جلیلی در بیرجند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تجمع بزرگ طلاب، دانشجویان و مردم ولایتمدار بیرجند به منظور محکومیت اهانت اخیر نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) با سخنرانی سعید جلیلی دوم بهمن‌ماه در بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۲۲۱۸۹
صراط: علی قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت اقدام شیطانی صهیونیسم بین‌الملل که از طریق نشریه شارلی ابدو به بهانه‌ آزادی بیان چاپ و منتشر شده است، اظهار داشت: اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی ملت‌ها محکوم است.
 
وی افزود: ملت ایران راه پیغمبر (ص) را استوار ادامه خواهد داد و امروز پیروزی در برابر آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای استکباری همان پیمودن راه پیغمبر اسلام است.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: البته حساب ملت‌ها از دولت‌ها جدا است و عقاید ملت‌ها در نزد مسلمانان بسیار محترم است.
 
قاسمی با بیان اینکه امروز با اهانتی که به پیامبر اسلام شده خود را عزادار می‌نامیم، گفت: توهین به پیامبر گرامی اسلامی، عملی نابخشودنی است.
 
وی از برپایی تجمع بزرگ طلاب، دانشجویان و مردم ولایتمدار بیرجند به منظور محکومیت اهانت اخیر نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) خبر داد و افزود: این مراسم پنجشنبه دوم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند و با سخنرانی سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار می‌شود.
منبع: فارس