۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

جلیلی از رقابت با لاریجانی منصرف شد؟

پایداری ها در ماه های اخیر در تلاش بودن تا وی را در میدان رقابت انتخابات در شهر قم علم کرده تا مانع پیروزی لاریجانی در انتخابات مجلس و حضور مجددش در صندلی ریاست مجلس آینده شوند.
کد خبر : ۲۲۴۶۵۷
صراط: نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي به خبر کانديداتوري اش در انتخابات مجلس دهم واکنش نشان داد.

به گزارش چمران نیوز سعید جلیلی امروز و در جمع خبرنگاران در واکنش به برخی اخبار درباره کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس آب پاکی روی دست پایداری چی ها ریخته و گفت: این مسائل اصلا چیزی نیست و به آن اعتنا نکنید.

این " نه " به حضور در انتخابات از سوی جلیلی در حالی امروز شنیده شد که پایداری ها در ماه های اخیر در تلاش بودن تا وی را در میدان رقابت انتخابات در شهر قم علم کرده تا مانع پیروزی لاریجانی در انتخابات مجلس و حضور مجددش در صندلی ریاست مجلس آینده شوند.

البته ناگفته نماند چندی پیش و با انتشار خبر تلاش پایداری برای کاندیداتوری جلیلی از قم در برخی رسانه ها، یکی از اعضای این جریان این اخبار را تکذیب کرده و این نوع خبرسازی ها را کار ضد انقلاب خوانده است!

این در حالی است که یک منبع نزدیک به این جبهه تاکید کرده است اعضای پایداری به همین سادگی و با یک "نه" سعید جلیلی را کنار نگذاشته و برای کاندیداتوری وی از شهر قم و شکست لاریجانی تلاش خواهند کرد.

منبع: چمران نیوز