۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
تاج:

با کریمی مذاکره کردم اما نمی‌گویم برای چه!

رئیس سازمان لیگ گفت: «در طول جلسه با علی كریمی به مدت دو ساعت با وی مذاکره کردیم!»
کد خبر : ۲۲۲۴۴۹
صراط: پیش از این خبری منتشر شده بود مبنی بر اینكه علی کریمی با مهدی تاج نشست مشترکی خواهند داشت تا در خصوص اتفاقاتی که منجر به کناره‌گیری کریمی از کادر فنی تیم‌ملی شد به بحث و تبادل‌نظر بپردازند. کریمی صبح سه شنبه به محل سازمان لیگ رفت و جلسه دو ساعته‌ای با مهدی تاج داشت.
 
رئیس سازمان لیگ در خصوص محور گفتگوهای طرفین در این نشست گفت: «نمی‌توانم واضح‌تر از این صحبت کنم از قول من بنویس در طول این جلسه به مدت دو ساعت با علی کریمی مذاکره کردیم!»
 
تاج در ادامه به این شرط حاضر شد پاسخگوی سئوالات بعدی باشد که از وی در خصوص دلایل عدم همکاری کریمی با تیم‌ملی و حواشی اطراف آن سئوالی نپرسیم. لذا با وی در مورد نشست اخیرش با کفاشیان گفتگو کردیم و از زبان وی شنیدیم که در این جلسه چهار ساعته پیرامون موضوع، حق پخش، وضعیت درآمد سازمان لیگ، صعود و سقوط تیم‌های لیگ دسته دوم و دسته اول مشکلات تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با رئیس فدراسیون صحبت کردیم و تصمیمات لازم اتخاذ شد چون یک سری از این تصمیمات باید به تایید هیات رئیسه برسد اجازه دهید بعد از تایید در خصوص این موارد به تفصیل صحبت خواهم کرد.

تاج در پایان حرف‌هایش نزدیکی زمان جلسه دو ساعته با کریمی و دیدار حساس تیم‌ملی ایران با عراق را کاملا اتفاقی دانست و تاکید کرد: «یکی دو هفته قبل برنامه برگزاری این جلسه گذاشته شده بود که به دلیل مشغله کاری چندین بار به تعویق افتاده است.»
منبع: نود