۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

حکم رحیمی نماد استقلال دستگاه قضاست

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت:برخی گروهها هرکجا به نفعشان نیست سکوت می‌کنند و هر جا به نفعشان است اعتراض می‌کنند، در صورتی که نباید اینگونه باشد و اگر در تمام موارد فساد از برخورد قانونی پشتیبانی شود نشان دهنده انصاف و علاقه مندی به پیشرفت کشور است.
کد خبر : ۲۲۲۶۴۶
صراط: رئیس سازمان بسیج اساتید گفت:برخی گروهها هرکجا به نفعشان نیست سکوت می‌کنند و هر جا به نفعشان است اعتراض می‌کنند، در صورتی که نباید اینگونه باشد و اگر در تمام موارد فساد از برخورد قانونی پشتیبانی شود نشان دهنده انصاف و علاقه مندی به پیشرفت کشور است.

سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه برخی گروه‌های سیاسی می‌خواهند از صدور حکم محمدرضا رحیمی و برگزاری دادگاه برای او به نفع خود بهره‌گیری کنند، گفت: برخی گروه‌های سیاسی در کشور یک مشکل دارند و آن هم این است که هدفشان رسیدن به قدرت به هر وسیله‌ای است که این مسئله در چارچوب آموزه‌های اسلامی نمی‌گنجد و به طور کلی پیش‌قدم شدن برای قدرت در اسلام مذموم است.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: برخی گروه‌های سیاسی در فتنه 88 می‌خواستند به هر وسیله‌ای به پاستور برسند و این گونه اقدام می‌کنند که اگر عملی بد است مربوط به طرف مقابل بوده و اگر خوب است آن را به خودشان نسبت می‌دهند در صورتیکه مردم ایران این مسائل را کاملا درک می‌کنند.

صلاحی با بیان اینکه قوه قضاییه یک نهاد موجه غیروابسته به گروه‌های سیاسی است گفت: باید از قوه قضاییه در رابطه با محکومیت رحیمی تشکر کنیم و امیدواریم این مسئله سرآغازی باشد برای ارج نهادن به کسانی که خدمت می‌کنند و برخورد با مسئولانی که مشکل دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با فساد گفت: هرکس از ابتدای انقلاب به اموال بیت‌المال چنگ‌اندازی کرده است باید مورد سوال باشد و این مسئله ربطی به گروه‌های سیاسی ندارد. هرکس از هر گروهی که تخلف کرد باید با وی برخورد شود و آن گروه هم باید از این برخورد پشتیبانی کند زیرا اگر این کار را انجام ندهد خود را سیاه کرده است.

وی اضافه کرد: همه گروه‌های سیاسی باید مطیع قانون باشند و ما باید از قوه قضاییه پشتیبانی کنیم که دارای استقلال است.

صلاحی ادامه داد: برخی گروهها هرکجا به نفعشان نیست سکوت می‌کنند و هر جا به نفعشان است اعتراض می‌کنند، در صورتی که نباید اینگونه باشد و اگر در تمام موارد فساد از برخورد قانونی پشتیبانی  شود نشان دهنده انصاف و علاقه مندی به پیشرفت کشور است فلذا اصلاح طلبان هم در موضوع مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، به جای حمایت سیاسی از مفسدان اقتصادی همسو با خود،مثل اصولگرایان از برخورد قاطع با فساد حمایت کنند.
منبع: فارس