۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

لیست پیروان اشتراکات زیادی با پایداری دارد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جبهه پیروان اشتراکات زیادی با جبهه پایداری دارد، گفت: ائتلاف با پایداری دور از ذهن نیست و احتمالا با آنها لیست مشترک انتخاباتی نیز داشته باشیم.
کد خبر : ۲۲۳۴۰۶
صراط: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جبهه پیروان اشتراکات زیادی با جبهه پایداری دارد، گفت: ائتلاف با پایداری دور از ذهن نیست و احتمالا با آنها لیست مشترک انتخاباتی نیز داشته باشیم.

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که امروز در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پیروان با احزاب اصولگرا اظهار داشت: جبهه پایداری از گروه‌های اصولگرا محسوب می‌شود و در زمان دولت قبل به این دولت گرایش‌هایی داشت، اما هم‌اکنون فاصله خود را با تیم دولت قبل حفظ کرده است.
 
وی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی که سابقه 50 سال فعالیت دارد با جبهه پایداری انقلاب اسلامی جلساتی را برگزار می‌کند و جبهه پیروان نیز اشتراکات زیادی با جبهه پایداری دارد.
 
سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه جبهه پایداری یک ضلع اصولگرایان محسوب می‌شوند، یادآور شد: با توجه به فاصله گرفتن جبهه پایداری از دولت دهم ما با آنها ارتباط داریم و ائتلاف با پایداری دور از ذهن نیست و احتمالا با آنها لیست مشترک انتخاباتی نیز داشته باشیم.
منبع: تسنیم