۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

واکنش ایرانی‌ها به عملیات حزب‌الله +تصاویر

مردم ایران که در شبکه‌های اجتماعی انتقام از صهیونیست‌ها را لحظه شماری می‌کردند، پس از واکنش حزب‌الله در فضای مجازی کاروان شادی به راه انداختند.
کد خبر : ۲۲۴۱۰۷
صراط: مردم ایران که در شبکه‌های اجتماعی انتقام از صهیونیست‌ها را لحظه شماری می‌کردند، پس از واکنش حزب‌الله در فضای مجازی کاروان شادی به راه انداختند.

با گذشت 3 روز از انتشار خبر واکنش حزب‌الله به تجاوز قنیطره و کشته شدن حداقل 15 نظامی صهیونیستی موج شادی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی همچنان ادامه دارد.
مردم ایران که در شبکه‌های اجتماعی انتقام از صهیونیست‌ها را لحظه شماری می‌کردند، پس از واکنش حزب‌الله در فضای مجازی کاروان شادی به راه انداختند.
 
پیش از این جمله ای از سیدحسن نصرالله در واکنش به تجاوز قنیطره خطاب به رژیم صهیونیستی نقل شد که «پناهگاه‌هایتان را آماده کنید»؛ این جمله دبیر کل حزب‌الله لبنان با عنوان «#جهزوا_ملاجئکم » به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد و کاربران ایرانی نیز به صورت گسترده با انتشار تصاویری از حزب الله و مقاومت نسبت به مواضع مقاومت مبنی بر دادن پاسخ قاطع به تجاوز قنیطره اعلام حمایت کردند.
 
تصویر زیر یکی از تصاویری است که به صورت گسترده منتشر شده است.
 
 
واکنش کاربران ایرانی به ترور قنیطره و عملیات شبعا +تصاویر
 
*ثانیه شماری برای انتقام
 
«#جهزوا_ملاجئکم» به یکی از پرکاربرد و پرطرفدارترین برچسب‌های حامیان محور مقاومت
در فضای مجازی تبدیل و ثانیه شماری برای انتقام آغاز شد.
 
 
ظهر روز چهارشنبه، حزب‌الله لبنان در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد و موج شادی ایرانیان در فضای مجازی به راه افتاد.

منبع: فارس