۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

مرگ یک کودک با حسرت دیدن مسی

گابریل 8 ساله در حالی که قرار بود شب گذشته با دیدن مسی به آرزویش برسد،‌ در بدو ورود به خاک اسپانیا از دنیا رفت.
کد خبر : ۲۲۴۵۸۰
صراط: گابریل کودک هشت ساله کاستاریکایی که به بیماری سرطان مبتلا بود، آرزو داشت که قبل از مرگش لیونل مسی را از نزدیک ببیند.
 
برای برآورده شدن آرزوهای این کودک همه مقدمات فراهم شد و پس از موافقت لیونل مسی و مسئولان باشگاه بارسلونا برای انجام این دیدار، خانواده گابریل بلیت سفر او از کاستاریکا به اسپانیا را فراهم ساختند.
 
همه چیز آماده بود تا گابریل در تولد نه سالگی اش در کنار مسی و بارسایی ها باشد،‌ اما وی در حین پرواز و قبل از اینکه هواپیما در فرودگاه اسپانیا به زمین بنشیند، این کودک هشت ساله فوت کرد و هرگز نتوانست به آرزویش برسد.
 
مسئولان باشگاه بارسلونا اعلام کردند که همه چیز برای انجام این دیدار هماهنگ شده بود و حتی مسی نیز آماده دیدن این کودک بود، اما متاسفانه وی از دنیا رفت و نتوانست دیداری با ستاره آرژانتینی تیم ما داشته باشد.
 
آنها این خبر ناراحت کننده را به مسی انتقال دادند و همین موضوع باعث ناراحتی او نیز شد. همه بازیکنان بارسا از شنیدن این خبر ناراحت شدند و به خانواده گابریل تسلیت گفتند.
 
طبق برنامه قرار بود دیشب گابریل در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شود و پس از تماشای بازی تیم های بارسلونا و ویارئال در دیدار دوستانه با مسی و همبازی‌هایش به آرزویش برسد، اما سرطان روده و وخیم شدن وضعیت جسمانی اجازه نداد که این دیدار انجام شود.
 
بارسایی‌ها دیشب به احترام این کودک یک دقیقه سکوت کردند تا یاد این هوادار بارسا را زنده نگه دارند.
منبع: فارس
برچسب ها: مسی کودک آرزو