۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

ترقی: خاستگاه اصلاحات قشر مرفه است

ترقی تصریح کرد: آنچه مسلم بوده این است که خاستگاه اصلی اصلاحات، قشر متمول و مرفه جامعه بوده که با اجرای طرح‌هایی نظیر سلامت، سودآوری و منافع آنان با چالش مواجه می‌شود.
کد خبر : ۲۲۴۸۲۷
صراط: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به یک تیر و دو نشان اصلاحات در هجمه به وزیر بهداشت گفت: لازمه اعتدال در دولت، عدم تبعیض میان وزراست و این تبعیضی که روحانی نسبت به وزارت امورخارجه و بهداشت قائل شد به دور از اصل اعتدال است.
 
حمیدرضا ترقی با اشاره به اخبار منتشره اخیر با هدف تخریب وزیر بهداشت از سوی اصلاحات اظهار کرد: در روزهای اخیر در رسانه‌های منتسب به اصلاحات اخباری مبنی بر کاندیداتوری وزیر بهداشت در انتخابات ریاست جمهوری آینده و رقابت وی با روحانی را شاهد بودیم که این نشان از حرکت مشکوک جریانی بوده که می‌خواهد از روحانی عبور کند.
 
وی افزود: در حقیقت اصلاحات با عنوان جریانی که در تلاش است تا از روحانی عبور کند، با هجمه به وزیر بهداشت عمل یک تیر و دو نشان را انجام داد.
 
رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه ضمن تشریح اهداف دوگانه اصلاحات از تخریب وزیر بهداشت، گفت: اصلاحات در تلاش است تا جایگاه قاضی‌زاده هاشمی که وزیر خدوم و پرتلاش دولت بوده را تضعیف کند، همچنین آنها در تلاش هستند تا با سنگ‌اندازی‌های متعدد، طرح تحول سلامت وزارت بهداشت را با چالش مواجه کنند که این مسئله نیز قدری قابل تامل و بررسی است.
 
ترقی تصریح کرد: آنچه مسلم بوده این است که خاستگاه اصلی اصلاحات، قشر متمول و مرفه جامعه بوده که با اجرای طرح‌هایی نظیر سلامت، سودآوری و منافع آنان با چالش مواجه می‌شود.
 
وی یادآور شد: وزیر بهداشت از جمله وزرای دولت بوده که عملکرد موفقی داشته و به نفع مردم و برای مردم کار کرده و این عملکرد وی با مواضع برخی از آقایان اصلاحات همخوانی ندارد، لذا وی را مورد آماج حملات رسانه‌ای خود قرار داده‌اند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با ابراز نارضایتی از سکوت رئیس جمهور در مقابل این اقدام برخی جریانات سیاسی، گفت: انتظار از رئیس جمهور این است که همان‌گونه که از موفقیت‌ها و دستاوردهای ظریف و مذاکرات وی حمایت کرده و در تمامی سخنرانی‌هایش به آن تاکید داشته و هرگونه نقدی را در مورد وزارت امور خارجه پاسخ می‌دهد، همین رفتار را نیز در مورد دیگر وزرا و وزارتخانه‌ها داشته باشد.
 
ترقی تاکید کرد: به عقیده بنده لازمه اعتدال در دولت، عدم تبعیض میان وزراست و این تبعیضی که روحانی نسبت به وزارت امور خارجه و بهداشت قائل شد به دور از اصل اعتدال بوده است.
منبع: فارس