۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

۹۱ داعشی در سامرا به هلاکت رسیدند

ارتش و نیروهای داوطلب مردمی به عملیات گسترده خود علیه تروریست ها ادامه داده و موفق شدند ۹۱ نفر از عناصر گروه داعش را در منطقه سامراء به هلاکت برسانند.
کد خبر : ۲۲۴۹۸۵
صراط: ارتش و نیروهای داوطلب مردمی به عملیات گسترده خود علیه تروریست ها ادامه داده و موفق شدند ۹۱ نفر از عناصر گروه داعش را در منطقه سامراء به هلاکت برسانند.

به نقل از پایگاه خبری العهد، شماری از عناصر گروه تروریستی داعش در حمله جنگنده‌های ائتلاف به مناطق مشیرفه، الهرمات، بوابه الشام، پادگان الغزلانی و منطقه الصناعیه در بخش غربی شهر موصل و منطقه تکلیف در شمال این شهر کشته شدند.
 
یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که شمار قربانیان انفجارهای منطقه الکراده در مرکز بغداد به سه نفر و شمار زخمی ها به 16 نفر رسید، این منبع همچنین خبر داد که صبح امروز دو دستگاه خودروی بمبگذاری شده و یک بمب در خیابان سلمان فائق در منطقه الکراده در بغداد منفجر شده‌اند.
 
وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای پلیس فدرال در عملیات خود در منطقه سامرا 91 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش از جمله "والی الجزیره" در این گروه را کشتند.
 
سعد معن سخنگوی وزارت کشور عراق گفت: نیروهای پلیس فدرال با کمک نیروی هوایی ارتش حمله گسترده ای را به گروه داعش که در تلاش برای نزدیک شدن به مناطق التعاون، الشارع، طبان و النخوه در منطقه سامرا بودند، صورت دادند.
 
وی افزود: این حمله به کشته شدن 91 نفر از عناصر داعش و آتش گرفتن هفت خودرو منجر شد و اجساد به بیمارستان الدور منتقل شدند.

منبع: تسنیم