۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

هدف برنامه‌های ماهواره حجاب است

مسئول امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: عزت و نجابت زنان و دختران ایران اسلامی به حفظ حجاب و عفاف آنها بستگی دارد.
کد خبر : ۲۲۶۴۹۶
صراط: مسئول امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: عزت و نجابت زنان و دختران ایران اسلامی به حفظ حجاب و عفاف آنها بستگی دارد.

به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، همزمان با دهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، همایش حجاب و عفاف در کانون هدایت ورامین برگزار شد.
 
مسئول امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: عزت و نجابت زنان و دختران ایران اسلامی به حفظ حجاب و عفاف آنها بستگی دارد زیرا هدیه‌ای است که زن را از آسیب‌های اجتماعی مصون کرده و زمینه را برای نزدیکی وی به خدا فراهم می‌کند.
 
لاله ذبیحی گفت: حضرت فاطمه (س) به‌عنوان الگوی شایسته زنان و دختران به شمار می‌رود و دختران و زنان با الگو‌گیری از سیره عملی و رفتاری ایشان، راه را برای سعادت دنیا و آخرت خود طی کنند.
 
وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام که در طول سال‌های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام توطئه‌های سخت، فشارهای اقتصادی، تهدید و تحریم با شکست‌های جبران‌ناپذیری مواجه شده‌اند تلاش دارند تا با تدارک جبهه تهاجم فرهنگی به مقابله با فرهنگ ناب ایرانی اسلامی ملت ایران آمده و در این جنگ جوانان به‌ویژه دختران ما را هدف قرار داده‌اند.
 
مسئول امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: امروز شاهدیم که برنامه‌های مبتذل ماهواره‌ای با پخش فیلم‌ها و سریال‌هایی که اساس خانواده و روابط بین افراد جامعه را هدف قرار داده‌اند، حجاب و عفت دختران را مورد هجمه قرار داده‌اند و تلاش دارند که این گوهر ارزشمند را از ارزش‌های اسلامی دور سازند.
 
ذبیحی تأکید کرد: برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای با برنامه‌ریزی کامل و مهندسی اجتماعی پخش می‌شود و تمام گروه‌های سنی را مورد هدف قرار می‌دهند و مهمترین هدف آنها کم‌رنگ کردن حجاب و عفاف در جامعه اسلامی و از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌هاست.
 
وی بیان داشت: خانواده‌ها باید با شناخت کامل نسبت به خطرات برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی، با برقرار کردن ارتباط عاطفی با فرزندان، آنها را از آسیب‌هایی که در کمین جوانان است مصون کنند.

منبع: فارس