۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

پیش‌بینی کیفیت هوای فردای خوزستان

پیش بینی می شود تا سه یا چهار روز آینده آسمان خوزستان صاف باشد.
کد خبر : ۲۲۶۶۹۲
صراط: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: غبار و ناپایداری هوای این استان تا پایان وقت پنجشنبه به اتمام می رسد و از فردا آسمان اهواز و دیگر شهرهای خوزستان صاف باشد.
 
کوروش بهادری اظهارکرد: پیش بینی می شود تا سه یا چهار روز آینده آسمان خوزستان صاف باشد.
 
وی بیان داشت: شهرستان های امیدیه، دهدز، ماهشهر، مسجد سلیمان و لالی در خوزستان در صبح پنجشنبه شاهد بارندگی بود که در کاهش ناپایداری ها و گرد و غباری که از چند روز پیش در هوای این استان وجود داشت، بسیار موثر بود.
 
بهادری گفت: تا ساعت ۲۳ امشب آسمان نقاط شمالی و شرقی خوزستان بارانی خواهد بود ولی در جنوب و اهواز هیچگونه بارندگی پیش بینی نمی شود.
 
وی افزود: توده گرد و غباری صبح امروز از سوی کشور عربستان در حال حرکت بوده که هوای کشور کویت را تحت تاثیر قرار داده و هم اکنون با ورود به خوزستان، هوای شهر بستان، شهرستان دشت آزادگان ، شادگان و آبادان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
 
وی گفت: میزان ریزگردهای این پدیده همچون روزهای گذشته زیاد نیست و هم اکنون غلظت ریزگردها در شهرهای مذکور بیش از ۴۵۰ میکروگرم بر متر مکعب و شعاع دید حدود چهار کیلومتر است.
 
بهادری افزود: این پدیده هوای شهرستان اهواز را نیز تحت تاثیر قرار می دهد اما میزان ریزگردها بالا نخواهد بود و مردم می توانند به کارهای روزمره خود بپردازند.
 
وی پیش بینی کرد که این پدیده تا ساعت ۱۶ از آسمان اهواز خارج و هوای اهواز به پایداری برسد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: صراط خوزستان هوا