۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

تهران فردا بارانی می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران فردا بارانی می‌شود.
کد خبر : ۲۲۷۲۴۴
صراط: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز بارش پراکنده باران در شمال شرق و شرق  کشور پیش‌بینی شده است و فردا در ارتفاعات زاگرس مرکزی و به تدریج در غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه بارش باران دوشنبه و سه‌شنبه نیز در مرکز، شرق و مناطق مذکور رخ می‌دهد، افزود: دوشنبه و سه‌شنبه شدت بارش‌ باران نیز در چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد خواهد بود.
 
**کاهش 5 درجه‌ای در نیمه شمالی کشور
 
یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه با نفوذ هوای سرد در کشور ما در روز چهارشنبه کاهش دمای 5 درجه‌ای در سواحل دریای خزر را شاهد خواهیم بود، گفت: در اکثر نقاط کشور بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد.
 
گودرزی با اشاره به اینکه روز دوشنبه و چهارشنبه گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور رخ می‌دهد، افزود:‌ در خصوص جاده‌های کشور ما به دلیل بارش باران شاهد لغزندگی و اختلال در تردد هستیم همچنین لغزندگی در دامنه‌های زاگرس که شدت بارش بسیار است، را شاهد خواهیم بود.
 
**کاهش 2 درجه‌ای دما در تهران/ فردا،چهارشنبه و پنج‌شنبه بارش باران در پایتخت
 
وی با بیان اینکه آسمان امروز تهران کمی ابری همره با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود، عنوان کرد: فردا بارش باران برای تهران پیش‌بینی شده است که این بارش سه‌شنبه کاهش یافته و در چهارشنبه و پنج‌شنبه بارش باران در تهران افزایش خواهد یافت.
 
یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه کاهش دو درجه‌ای دما برای تهران از امروز آغاز می‌شود، گفت: در ارتفاعات تهران از امروز تا پایان هفته بارش برف خواهیم داشت.همچنین باید بگویم بیشنیه دمای امروز تهران 13 و کمینه صبح فردا 2 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
منبع: تسنیم