۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

برق سارق برق را گرفت

با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت استان فارس سارق ترانس برق دستگیر و 6 سرقت سیم، کابل و تجهیزات از وی کشف شد.
کد خبر : ۲۲۶۹۰۷
صراط: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت استان فارس سارق ترانس برق دستگیر و 6 سرقت سیم، کابل و تجهیزات از وی کشف شد.

به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در پی سرقت چند ترانس برق از زمین‌های کشاورزی روستاهای اطراف این شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
علی شیبانیان افزود: تلاش‌ها برای یافتن سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها با به‌کارگیری تدابیر خاص پلیسی، اقدامات امنیتی و فعال کردن تیم‌های گشتی پلیس آگاهی با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی هم‌چنان ادامه داشت تا اینکه مأموران از یک مورد برق‌گرفتگی که مصدوم به بیمارستان انتقال شده بود، باخبر شدند.
 
وی ادامه داد: مأموران بلافاصله در بیمارستان حاضر و مشاهده کردند فرد مصدوم به علت شدت سوختگی ناشی از برق‌گرفتگی فوت کرده است که همراه وی را دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.
 
شیبانیان تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از فرد دستگیرشده شش سرقت ترانس، سیم و کابل برق از وی مشخص شد که اظهار داشت به همراه فرد فوت‌شده در حال سرقت ترانس برق بودیم که براثر برق‌گرفتگی وی دچار مصدومیت شدید شد و او را به بیمارستان منتقل کردم.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان به کشاورزان و صاحبان اراضی توصیه کرد برای آنکه طعمه سرقت نشوند، بر روی تجهیزات ترانس برق زمین و مزارع خود حفاظ محکم و مورد اطمینان نصب و سعی کنند در طول شبانه‌روز به‌دفعات از آن سرکشی و بازدید شود.

منبع: فارس
برچسب ها: سارق برق ترانس