۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

معاون مجمع: امیدوارم نتیجه برد-برد شود

میرمحمد صادقی در مورد پیش‌بینی نتیجه مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 اظهار داشت: امیدورام که این مذاکرات نتیجه برد – برد را به دنبال داشته باشد.
کد خبر : ۲۲۶۹۰۹
صراط: معاون حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار حرف زور نمی‌رود، گفت: به نتیجه نرسیدن و شکست مذاکرات برای غربی‌ها صدمات زیادی به همراه دارد، بنابراین آنها نیز به دنبال توافقند.

حسین میرمحمد صادقی در حاشیه همایش بزرگ حقوقدانان برتر کشور در ارتباط با روند مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: من نظری مشابه نظر رهبر معظم انقلاب دارم که باید به یک توافق خوب دست یابیم و ما معتقدیم یک توافق خوب در ارتباط با موضوع هسته‌ای هم به نفع ایران و هم به نفع جهان است.
 
وی تاکید کرد: همچنان که این مذاکرات برای ایران دارای اهمیت است برای کشورهای غربی و اروپایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
معاون حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به نتیجه نرسیدن و شکست این مذاکرات چنان که برای ایران مشکلاتی را به همراه دارد و ممکن است تحریم‌ها ادامه یابد و صدماتی را به ما بزند اما قطعا برای طرف غربی و کشورهای دیگر صدمات بیشتری را خواهد داشت بنابراین آنها نیز تمایل دارند به توافقی خوب دست یابند.
 
میرمحمد صادقی در مورد پیش‌بینی نتیجه مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 اظهار داشت: امیدورام که این مذاکرات نتیجه برد – برد را به دنبال داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: دنیا فهمیده که ایران زیر بار هیچ توافقی به غیر از توافق خوب نمی‌رود و امید داریم که به سمت حل و فصل مذاکرات با توافقی خوب حرکت کنیم و بتوانیم سرمایه و نیروهای کشور را در راه سازندگی کشور به کار گیریم.
منبع: فارس