۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

جزییات رزمایش الی بیت‌المقدس 3

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس سه با نام «رهروان شهدا، عاشقان رسول‌الله» در سراسر استان سمنان با رمز لبیک یا محمد (ص) برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۲۷۵۰۸
صراط: اسحاق هراسانیان ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید و سرداران استان سمنان اظهار کرد: همه‌ساله رزمایش‌هایی توسط سازمان بسیج و سپاه در راستای ارتقای آمادگی و توان رزم بسیجیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش‌ها به‌منظور دفاع از سرزمین اسلامی ایران در بعد خارجی و داخلی از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است، گفت: برگزاری چنین رزمایش‌هایی نیازمند آموزش، آمادگی و حفظ و انسجام در طول سال دارد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان این رزمایش‌ها را در راستای نمایش عظمت و اقتدار بسیج و سپاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری دانست و گفت: بر اساس سناریوها و برنامه‌ریزی‌های طراحی‌شده، رزمایش الی بیت‌المقدس سه در روزهای 30 بهمن و یکم اسفندماه به‌صورت متمرکز زمانی و غیرمتمرکز مکانی در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

هراسانیان با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا در شهرستان‌های دامغان و سرخه در اسفندماه خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌ها به‌جز دامغان و سرخه این رزمایش به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

حضور 12 هزار نفر از بسیجیان سمنان در رزمایش الی بیت‌المقدس سه

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 27 گردان شامل بیت‌المقدس، کوثر، امام علی و امام حسین و با حضور گردان‌های تخصصی الی بیت‌المقدس به استعداد حضور 12 هزار نفر از بسیجیان در هشت شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال رزمایش الی بیت‌المقدس متناسب با تهدیدات منطقه‌ای و شهرستانی در اردوگاه‌های قدس و مناطق عمومی سراسر استان برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: عملیات تخریبی، هلی برن و ضد هلی برن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها، کنترل معابر وصولی، مقابله با حوادث، اتفاقات و سوانح ازجمله تاکتیک‌های اجرایی این رزمایش است.
منبع: فارس