۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
مسئول سابق بسیج دانشجویی :

مماشات با آقازاده‌ها آسیب‌زاست

قدیانی رئیس سابق بسیج دانشجویی با بیان اینکه هر نظام و حکومتی را با سیستم قضایی آن می‌سنجند، گفت: اگر در سیستم قضایی‌مان با آقازاده‌ها مماشات صورت گیرد به امید ملت لطمه وارد می‌شود.
کد خبر : ۲۲۷۵۱۲
صراط: قدیانی رئیس سابق بسیج دانشجویی با بیان اینکه هر نظام و حکومتی را با سیستم قضایی آن می‌سنجند، گفت: اگر در سیستم قضایی‌مان با آقازاده‌ها مماشات صورت گیرد به امید ملت لطمه وارد می‌شود.

حسین قدیانی رئیس سابق بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس سیستم قضایی را یکی از مسائل جدی در هر نظام برشمرد و گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند هر زمان خواستید حکومتی را بسنجید سیستم قضایی آن را ببینید، در حال حاضر نیز آنچه به آرمان‌های انقلاب در جامعه ما خدشه وارد کرده است پدیده‌های زشتی مانند اختلاس و رانت‌های مالی است.

وی افزود: آنچه از قوه قضائیه در این مقطع زمانی توقع می‌رود این است که با توجه به شعارهای انقلاب بدون ملاحظه جناح‌بندی‌ها و نسبت‌های افراد  این پدیده‌های زشت را بررسی کند.

قدیانی گفت: قوه قضائیه تکلیف الهی دارد که بخصوص با افراد منتسب به مسئولان برخورد جدی داشته باشد که البته این مسئله نقطه قوت قوه قضائیه کشور است.

رئیس سابق بسیج دانشجویی اظهار داشت: اگر در سیستم قضایی با آقازاده‌ها مماشات شود به امید ملت آسیب وارد می‌شود و از طرفی کسانی که حال و هوای تخلف دارند بیشتر به این مسائل می‌پردازند.

قدیانی ادامه داد: دادگاه مهدی هاشمی آزمونی برای قوه قضائیه است تا با صحت و دقت به بررسی مسئله بپردازد و نتیجه آن حتما آن چیزی است که رضای خدا و بندگان خدا را در پی دارد.
منبع: فارس