۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

نظر حسینی درباره فیلم «محمد(ص)»

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» پاسخی محکم به سناریوهای غربی است، گفت: این فیلم فصل تازه‌ای در جریان اسلام‌خواهی غرب و اروپا ایجاد می‌کند.
کد خبر : ۲۲۷۹۶۴
صراط: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» پاسخی محکم به سناریوهای غربی است، گفت: این فیلم فصل تازه‌ای در جریان اسلام‌خواهی غرب و اروپا ایجاد می‌کند.

سید محمد حسینی اظهار کرد: فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» ساخته مجید مجیدی یکی از آثار فاخر در جمهوری اسلامی بوده که به طور حتم می‌توان گفت ساخت این فیلم پاسخ محکمی به سناریوهای طراحی شده از سوی غرب در مقابله با اسلام است.
 
وی افزود: فیلم‌هایی نظیر «محمد رسول‌الله (ص)» باید مستمر و ادامه‌دار باشد به طوری که با وجود چنین آثار ارزشمندی موج اسلام‌‌خواهی در قلب اروپا گسترش یافته و بیشتر و بیشتر شود.
 
وی تاکید کرد: در دولت گذشته در تولید چنین آثار ارزشمندی که بتواند ارزش‌های ناب را بازتولید کرده و به گوش جهانیان برساند تاکید داشته‌ایم و امروز به طور جدی از چنین آثاری حمایت می‌کنیم و فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» فصل تازه‌ای در جریان اسلام‌خواهی قاطبه مردم غرب و اروپا ایجاد می‌کند.
منبع: فارس