۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
تندگویان:

شهرداری پاسخ تذکر را در مطبوعات می‌دهد!

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با ابراز گلایه از برخی بدعت‌ها از سوی شهرداری تهران گفت: اگر قرار باشد پاسخ مکاتبه و تذکر اعضا در مطبوعات داده شود ما نیز می‌دانیم چگونه مطبوعاتی برخورد کنیم.
کد خبر : ۲۲۸۸۱۳
صراط: نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با ابراز گلایه از برخی بدعت‌ها از سوی شهرداری تهران گفت: اگر قرار باشد پاسخ مکاتبه و تذکر اعضا در مطبوعات داده شود ما نیز می‌دانیم چگونه مطبوعاتی برخورد کنیم.

محمدمهدی تندگویان در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورا در تذکرات قبل از قرائت دستور، گفت: تذکر نخست من در مورد خرمشهر است، در حالی که قرار بود گزارشی در این زمینه ارائه شود و ردیف بودجه برای آن اختصاص پیدا کند اما همچنان هیچ گزارشی از سوی شهرداری مطرح نشده و در ردیف‌های بودجه موردی به این امر اختصاص پیدا نکرده است.
 
نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری همچنین افزود: تذکر دوم من به برخی بدعت‌های نادرست است که از سوی برخی معاونت‌های شهرداری رخ می‌دهد.
 
وی خطاب به صلاحی تصریح کرد: این روش خوبی نیست که پاسخ تذکر و مکاتبه اعضای شورا در مطبوعات داده شود.
 
تندگویان اضافه کرد: من نص صریح قانون را اجرا کردم و در باب موضوعی با معاونت حمل و نقل شهرداری تهران مکاتبه کردم ولی پاسخی دریافت نکردم. در وهله بعد من تذکر دادم اما معاون شهردار پاسخ بنده را در مطبوعات داده و با لحنی عجیب گفته‌اند ما با قدرت پروژه مورد نظر را پیش می‌بریم.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر‌نشان کرد: اگر قرار باشد پاسخ مکاتبه و تذکر اعضای شورا در مطبوعات داده شود ما نیز می‌دانیم چگونه مطبوعاتی برخورد کنیم.
منبع: تسنیم