۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

نادران: آقای روحانی تعدیل یک میلیون شاغل را ندیده‌اند؟!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بسیاری این اعتقاد را دارند که اگر دولت توانسته طی این مدت کوتاه به این موفقیت‌ها دست یابد، پس رفع تحریم‌ها، دور از دسترس نیست.
کد خبر : ۲۲۹۳۰۴
نادران: آقای روحانی تعدیل یک میلیون شاغل را ندیده‌اند؟!
صراط: الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه دولت طی مدت کوتاهی با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی رئیس‌جمهور در زمینه اقتصادی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است آیا مشکل کشور در زمینه اقتصادی مدیریتی است یا مربوط به تحریم‌هاست، اظهارداشت: بنده اعتقاد دارم مشکل ما مدیریتی است، می‌خواهم بدانم آقای روحانی در جریان تعدیل یک میلیون شاغل که چندی پیش به صورت خالص از بازار کار خارج شده‌اند، نیستند، یا سقوط 25 درصدی بورس را ندیده‌اند.
 
وی تأکید کرد: فاجعه‌آمیز بودن وضعیت بازار سرمایه بسیار ملموس است. با تمام این مشکلات کماکان می‌خواهیم مشکلات سوء مدیریتی را بر گردن تحریم‌ها بیندازیم. در صورتی که اعتقاد دارم مشکل ما مدیریتی است و به تحریم‌ها هیچ ارتباطی ندارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درباره  آمارهای ارائه شده از سوی رئیس جمهور درباره نرخ تورم افزود: دولت‌های قبل نیز این چنین آمارهایی را ارائه می‌دادند. ارائه اعداد و ارقام کار سختی نیست، زیرا تا مرز صحت و سقم فاصله دارد.
 
نادران در خصوص یکی از بخش‌های سخنرانی رئیس جمهور که اعلام کرد حرکت دولت به لحاظ اقتصادی یک شبه معجزه بوده است، اذعان کرد: بسیاری این اعتقاد را دارند که اگر دولت توانسته طی این مدت کوتاه به این موفقیت‌ها دست یابد، پس رفع تحریم‌ها، دور از دسترس نیست. به نظر من به جای ایجاد این هجمه‌ها و انتظارات، دولت باید شرایطی را فراهم کند تا دلارهای توافق ژنو وارد کشور شود؛ این موضوع هم جزء مطالبات جدی مردم است.
منبع: فارس
برچسب ها: تحریم نادران مجلس