۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
فرهادی: نام سرپرستان دانشگاه‌ها را دادم

پیشنهادهای فرهادی برای ریاست دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اسامی تمامی سرپرستان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را برای تایید به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کردم.
کد خبر : ۲۳۱۴۴۲
صراط: محمد فرهادی صبح امروز (شنبه) در حاشیه کنگره ملی شهدای دانشجو در جمع خبرنگاران گفت: تمامی دانشگاه هایی را که با سرپرست اداره می شوند برای تایید ریاستشان به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کرده ایم و بررسی صلاحیت آنان در نوبت رسیدگی است.
 
او در پاسخ به این سوال که ادامه سرپرستی محمود نیلی احمد آبادی بر دانشگاه تهران غیرقانونی است زیرا از مدت شش ماه گذشته است گفت: بیش از دوماه است که نام ایشان را برای تایید به شورا فرستاده ام اما هنوز در نوبت رسیدگی قرار نگرفته است.
 
فرهادی همچنین درجمع خبرنگاران از تصویب چند رشته جدید در مقاطع دکتری و ارشد خبر داد و گفت: این رشته ها در جلسه امروز شورای عالی برنامه ریزی به تصویب رسید. وی نام این رشته ها را اعلام نکرد.
 
کنگره ملی شهدای دانشجو با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است.
منبع: ایرنا