۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

افشاگری ترکان میراث احمدی‌نژاد است!

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: آقای ترکان به صورت نپخته و به عنوان کسی که تکنوکرات است تا یک آدم سیاسی مبّرز، موضوع «پول‌ کثیف» را ادامه داده است که نادرست بود.
کد خبر : ۲۳۱۷۰۶
صراط: مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به اظهارات ترکان مبنی بر افشاگری در سال 94 اظهار داشت: اظهارات اخیر آقای رحمانی فضلی وزیر کشور درباره پول‌های کثیف در جریان مبارزات انتخاباتی نشان می‌دهد که وی در عرصه فعالیت سیاسی و انتخاباتی از اطلاعات کافی برخوردار نیست.
 
محتشمی با بیان اینکه در طول 30 سال گذشته این موضوع یک امر غیرقابل مطرح بوده در عین حال افزود: شاید کمک‌های مالی اندکی در برخی جریانات مسموم به کاندیدای مورد‌نظر داده می‌شد که نمی‌توان اسم آن را پول کثیف گذاشت.
 
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به لزوم برقراری آرامش در انتخابات 94 و فراهم کردن زمینه انتخابات رقابتی، به انتقاد از دامن زدن به مسئله پول کثیف از سوی ترکان پرداخت.
 
وی تصریح کرد: آقای ترکان به صورت نپخته و به عنوان کسی که تکنوکرات و بوروکرات است تا یک آدم سیاسی مبّرز، این موضوع را ادامه داده است که این نادرست بود.
 
محتشمی در پایان تاکید کرد: مسئولان باید اجازه دهند فضای سیاسی با آرامش وارد انتخابات سال آینده شود اما برخورد‌های این‌چنینی و بگم بگم‌های این‌چنینی میراث احمدی‌نژاد است.
منبع: فارس