۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

سروری: ترکان همین امروز افشاگری کند

اگر فساد وجود دارد و پول‌های کثیف هست نیاز به اعلام نیست بلکه باید اقدام صورت گیرد.
کد خبر : ۲۳۱۹۱۱
صراط: پرویز سروری کارشناس مسائل سیاسی، در واکنش به اظهارات اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور مبنی بر جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات 94 و اینکه سال آینده سال افشاگری است، اظهار داشت: متأسفانه برخلاف مواضع و وعده‌هایی که آقای روحانی در زمان انتخابات داد که از روش‌های غیرمنطقی استفاده نکند و در واقع منتقد رفتارهای گذشته بود اما امروز شاهدیم از همان ادبیات استفاده می‌شود.
 
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر فساد وجود دارد و پول‌های کثیف هست نیاز به اعلام نیست بلکه باید اقدام صورت گیرد؛ هرکس در جهت سوءاستفاده بوده و برای مسائل شخصی و گروهی‌اش تلاش کرده، دولت باید آنها را با مستندات به قوه قضائیه ارائه دهد.
 
وی ادامه داد: اما اینکه فضای عمومی کشور را متشنج کنیم و بگوییم ما اعلام خواهیم کرد فضای بی‌اعتمادی در کشور ایجاد خواهد شد که به نفع دولت، ملت و جریانات سیاسی نیست.
 
سروری با اشاره به اینکه آقای ترکان می‌گوید سال آینده سال افشاگری است، گفت: ما از وی این سؤال را داریم چرا سال آینده همین حالا بگویید چرا می‌خواهید در زمان انتخابات این سخنان مطرح شود از این رو این حرف‌ها سیاسی بوده و شائبه ورود دولت در انتخابات را دامن می‌زند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه دولت نباید در عرصه انتخابات ورود کند، گفت: ما در حال حاضر غیر از این موضوع را شاهد هستیم و سخنانی که آقای مشاور می‌گوید منطقی ندارد چرا که ما در گذشته نیز شاهد این رفتارها بودیم و دیدیم که به حل موضوع فساد کمکی نکرد.
منبع: فارس