۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
رییس مجلس کویت:

نگرانی‌ اعراب را به لاریجانی انتقال دادیم

رئیس مجلس «امت» کویت اعلام کرد در دیدار رئیس مجلس ایران با امیر کویت درباره مسائل مختلف از جمله برنامه هسته‌ای و نگرانی‌ اعراب حاشیه خلیج فارس در این خصوص، بحث و گفت‌وگو شد.
کد خبر : ۲۳۲۲۹۰
صراط: رئیس مجلس «امت» کویت اعلام کرد در دیدار رئیس مجلس ایران با امیر کویت درباره مسائل مختلف از جمله برنامه هسته‌ای و نگرانی‌ اعراب حاشیه خلیج فارس در این خصوص، بحث و گفت‌وگو شد.

«مرزوق الغانم» رئیس مجلس «امت» کویت سه‌شنبه (دیروز) با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار و بر ادامه هماهنگی امنیتی میان کویت و ایران در سطح پارلمانی و برای خدمت به مسائل اسلامی در محافل بین‌المللی تاکید کرد.
 
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کویت «کونا»، الغانم در کنفرانس خبری مشترک با لاریجانی گفت: رئیس مجلس ایران با «صباح الاحمد جابر الصباح» امیر کویت دیدار کرد و گفت‌وگوهای طرفین همراه با شفافیت و صراحت بود خصوصا اینکه ما در مرحله‌ای از جهان اسلام به سر می‌بریم که منطقه ناآرام است و تهدیدهای بسیاری متوجه دولت‌های همسایه است.
 
وی افزود: گفت‌وگو و فهمیدن دیدگاه‌های دیگران به نتایج مثبتی میان طرفین ختم خواهد شد و طرفین نگرانی‌های کویت و دیگر دولت‌های خلیجی در قبال برنامه هسته‌ای ایران را بررسی کردند و دکتر لاریجانی ما را در جریان تحولات مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب قرار داد.
 
الغانم سپس  ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و اعراب حاشیه خلیج فارس بهتر شود.
منبع: فارس