۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
رییس مؤسسه مطالعات استراتژیک روسیه عنوان کرد

15 سال است که می‌گویند ایران تا 1.5 سال آینده سلاح اتمی خواهد داشت

«لئونید رشتنیکوف» گفت: 15 سال است که می‌گویند ایران تا یک 1.5 سال آینده سلاح اتمی خواهد داشت و این مسأله تبدیل به یک جوک شده و من هفته قبل در خاورمیانه بودم و بار دیگر این جوک را شنیدم.
کد خبر : ۲۳۲۵۴۶
صراط: «لئونید رشتنیکوف» رییس مؤسسه مطالعات استراتژیک روسیه (ریسی) در کنفرانس «اوضاع خاورمیانه: راه‌های ممکن خروج از بحران»، که روز گذشته (چهارشنبه) در مسکو برگزار شد، اظهار داشت: روسیه طی 15 سال گذشته در رایزنی‌های مربوط به برنامه اتمی ایران مشارکت داشته و در این زمینه با نمایندگان اسراییل و کشورهای غربی نیز ارتباط داشته‌ایم.

وی افزود: 15 سال است که می‌گویند ایران تا یک 1.5 سال آینده سلاح اتمی خواهد داشت و این مسأله تبدیل به یک جوک شده است و من هفته قبل در خاورمیانه بودم و بار دیگر این جوک را شنیدم.

در کنفرانس «اوضاع خاورمیانه: راه‌های ممکن خروج از بحران»، به میزبانی مؤسسه مطالعات استراتژیک روسیه (ریسی)، مهدی سنایی، سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه نیز در خصوص رهیافت‌های اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برای پایان بخشیدن به بحران‌های خاورمیانه و رویکرد تهران در پیشبرد برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز خود سخنرانی کرد.
منبع: فارس