۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

توصیه سرلشکر فیروزآبادی به ناجا

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان ویژگی‌های برجسته نظم، راهکارهای تحقق اهداف انتظامی و خصوصیات فرماندهان نیروی انتظامی، گفت: ناجا باید مراقب باشد تا به خاطر سرزنش گروه‌های مختلف از برقراری عدالت باز نماند.
کد خبر : ۲۳۲۷۸۶
صراط: سرلشگر فیروزآبادی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی با تبریک به سردار اشتری و آرزوی توفیق برای وی گفت: 7 عنصر برجسته در حکم سردار اشتری آمده که وی به آنها توصیه شده بود و این‌ها خدماتی بود که سردار احمدی مقدم آنها را انجام داده بود.
 
وی افزود: نیروی انتظامی خط مقدم تامین امنیت و آسایش مردم است و ان‌شاءالله از شایستگی‌های سردار احمدی‌مقدم در ستاد کل نیروهای مسلح برخوردار خواهیم بود.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما یک لحظه با آمریکا کنار نخواهیم آمد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ناجا همواره باید مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.
 
سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نباید به خاطر سرزنش گروه‌های مختلف از عدالت باز بماند، گفت: ‌4 ویژگی برجسته برای نظم از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است که عبارت است از نظم ارزشی امنیت‌ساز، نظم و امنیت موجب کامیابی و شیرینی زندگی مردم است، مدنیت امنیت ایجاد می‌کند و نظم عقلانیت، تحمل و صبوری را در جامعه رشد می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه امروز در فضای جدید اجتماعی عرصه سایبری نیز به کار نیروی انتظامی اضافه شده است اظهار داشت: تفکر انتظامی، تدبیر انتظامی، تربیت و آموزش انتظامی، تعلیم انتظامی مردم، ترویج فرهنگ انتظامی در جامعه، تعالی انتظامی در جامعه 6 گام برای تحقق اهداف انتظامی است که مقام معظم رهبری فرمودند.
 
سرلشگر فیروزآبادی ادامه داد: 5 خصوصیت برای فرماندهان انتظامی الزامی است که عبارت است از تعهد بالا در منابع انسانی، اقتدار در عمل، نگاه علمی به مهارت‌ها و تخصص‌ها، مدیریت راهبردی و حرکت تحول‌آفرین و پویا.
 
وی در خاتمه به ضرورت اهمیت دادن به خانواده اشاره کرد و فرماندهان را به پرداختن به امور خانواده توصیه کرد.

منبع: فارس