۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

دیدار احمدی‌مقدم با خانواده 3شهید

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان پیشوا با خانواده شهیدان جنیدی، مهتدی و قمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۲۳۵۷۷۹
صراط: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با حضور در شهرستان پیشوا با خانواده شهیدان جنیدی، مهتدی و قمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، سلمان آدینه‌وند فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت و هادی احمدی فرمانده نیروی انتظامی پیشوا که سردار احمدی مقدم را در این دیدارها همراهی می‌کردند، بر ادامه راه شهدا در برهه کنونی تأکید کردند.
 
سردار احمدی‌مقدم در سفر به شهرستان پیشوا با حاجیه خانم بتول جنیدی مادر شهیدان رضا، نصرالله، محمد و عبدالحمید جنیدی و دارنده نشان درجه یک لیاقت و شجاعت دیدار و از مقام بلند این مادر شهید و اسوه صبر و ایثار تجلیل کرد.
 
خانواده جنیدی در جنگ تحمیلی نخست نصرالله جنیدی و سپس رضا و محمد جنیدی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و آخرین پسر خانواده یعنی عبدالحمید نیز بعد از جنگ و پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مسمومیت شیمیایی در سال 79 به شهادت رسید.
 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به شهرستان پیشوا با حضور در بیت سردار شهید سعید مهتدی از رشادت‌ها و سلحشوری‌های این سردار بزرگ و همرزم سابق تجلیل کرد.
 
سردار احمدی مقدم که مدت‌ها با سردار سعید مهتدی در جبهه‌های مختلف دفاع از تمامیت ارضی کشور هم‌رزم بود، با تجلیل از شهید مهتدی اظهار داشت: شهید سعید مهتدی از تمام توان خود برای دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب و نظام اسلامی بهره می‌گرفت.
 
فرمانده سابق نیروی انتظامی در ادامه سفر یک‌روزه خود در خانه شهید قمی حاضر و ضمن بزرگداشت مقام این شهید گلگون کفن از نقش برجسته پدر این شهید بزرگوار در نشر معارف ناب اسلامی تجلیل کرد.
 
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در این دیدارها با تأکید بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد: عزت و عظمت کنونی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.
 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز بزرگداشت شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه آحاد مردم و مسئولان کشور است.

منبع: فارس