۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات:

ما را سرکار بگذارند معطل‌شان نمی‌شویم

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه وظیفه ما ائتلاف است تا اختلاف پیش نیایید، گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مایل نیستند این ائتلاف شکل بگیرد اما ما خودمان روزنامه و تریبون داریم.
کد خبر : ۲۳۳۰۷۲
صراط: حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ضمن انتقاد از شورای هماهنگی اصلاحات اظهار داشت: حزب مردمی اصلاحات اعلام کرد با رویکرد اتحاد و اعتدال با شورای هماهنگی همکاری خواهد کرد اما متاسفانه با وجود دادن درخواست در زمان ریاست آقای حکیمی‌پور تاکنون به این درخواست پاسخی داده نشده است.  
 
فومنی با بیان اینکه ما در شورای هماهنگی به‌دنبال حق رای و تاثیرگذاری بودیم، تصریح کرد:‌ ما برای انتخابات مجلس برنامه داریم هرچند برای ائتلاف تلاش زیاید انجام دادیم اما از طرف شورای هماهنگی اتحاد یا تمایلی به این قضیه ندیدیم و آنها تاکنون مخالفت یا موافقت خود را اعلام نکرده‌اند.
 
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه وظیفه ما بود که ائتلاف کنیم تا اختلاف پیش نیایید اما گروه و مجموعه‌ای از جمله شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مایل نیستند این ائتلاف شکل بگیرد، یادآور شد: ما خودمان روزنامه و تریبون داریم ولی به اینها فرصت می‌دهیم که اگر دنبال اتحاد و وحدت هستند اتحاد کنیم.
 
وی تاکید کرد: در صورتی که آنها مایل به همکاری نباشند تصمیم گرفتیم مستقل در سراسر کشور کاندیدا معرفی کنیم و 25 درصد مجلس را ازآن حزب مردمی اصلاحات خواهیم کرد.
 
فومنی تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات باید فاصله‌ها را کم کند اما اگر بخواهد ما را سرکار بگذارند و زمان را از ما بگیرند ما معطل آنها نمی‌شویم و کمیته انتخابات‌مان نیز فعالیتش را گسترده کرده است.
منبع: فارس