۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
خاکپور:

جهانبخش را بازی ندادم چون نپال خشن بود

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: به دلیل اینکه نمی‌خواستم علیرضا جهانبخش مصدوم شود به او بازی ندادیم.
کد خبر : ۲۳۴۳۴۶

صراط: محمد خاکپور پس از پیروزی 5 بر صفر تیم ملی امید ایران مقابل نپال گفت: از شما و هواداران که با وجود سرمای هوا به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. نپال تیم جنگنده‌ای بود که 90 دقیقه تلاش کرد. با توجه به اینکه بازیکنان جوان ما در اولین دیدار رسمی خود به میدان می‌رفتند کمی در زدن ضربات آخر استرس داشتند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم و در کل بازی قابل قبولی کردیم.

وی در مورد اینکه سردار آزمون با بازیکنان ناهماهنگ به نظر می‌رسید، خاطرنشان کرد: این مسئله طبیعی است آزمون به تازگی به جمع ما اضافه شده است البته فکر نمی‌کنم او ناهماهنگ بوده باشد آزمون سالیان سال و در رده‌های مختلف با این بازیکنان بازی کرده است او برای زدن گل انگیزه زیادی داشت و بیش از اندازه تلاش کرد. آزمون و ارسلان مطهری زوج خوبی را تشکیل دادند.

سرمربی تیم ملی امید در رابطه با غیبت علیرضا جهانبخش در این مسابقه افزود: جهانبخش دو روز قبل بازی کرده بود و پس از یک مسافرت طولانی به جمع ما آمد با توجه به اینکه نپال خشن بازی می‌کرد صلاح ندانستیم او بازی کند و نمی‌خواستیم این بازیکن مصدوم شود.

خاکپور در رابطه با اینکه ایران موقعیت‌های زیادی را از دست داد، عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله به وجود آوردن موقعیت بود ما باید بیشتر کار کنیم و اینکه موقعیت‌های خوبی می‌سازیم جای امیدواری دارد.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با اینکه هواداران کمی به ورزشگاه آمدند و این در حالی است که حدود 6 هزار هوادار از تیم افغانستان حمایت کرده است و آیا نگران نیستند که ایران نتواند از میزبانی خود به خوبی استفاده کند، گفت: در ایام نوروز هستیم و مردم خوب ما در حال دید و بازدید هستند خیلی‌ها هم در تهران نیستند همانطور که گفتم برادران افغان ما از تیم‌شان به خوبی حمایت کردند و این طور که شنیدم حدود 7 هزار هوادار به ورزشگاه رفتند. از تمام هموطنان می‌خواهم اگر وقت دارند از تیم امید حمایت کنند تا ما در خانه خودمان غریب نباشیم.

منبع: فارس