۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

جهانبخش گزینه بهترین بازیکن فصل شد

با توجه به کسب عنوان قهرمانی ژوپیلرلیگ توسط نایمخن، شانس علیرضا بالاتر از سه بازیکن دیگر است.
کد خبر : ۲۳۸۶۷۷
صراط: علیرضا جهانبخش پس از صعود به همراه نایمخن به اردی ویژه، حالا می تواند موفقیتی دیگر را تجربه کند. موفقیتی که انفرادی است و در صورت وقوع افتخاری برای فوتبال ایران محسوب خواهد شد.

علیرضا جهانبخش فصلی رویایی و جذاب را همراه با نایمخن سپری کرده است. بال ایرانی نایمخن عضوی ویژه از تیم قهرمان ژوپیلرلیگ بود که توانست 12 گل بزند و 18 پاس گل بدهد. البته چند بازی گذشته را فاکتور می گیریم که علیرضا به دلیل استراحت نتوئانسته در ترکیب نایمخن به میدان برود.

علیرضا که عنوان بهترین بازیکن نیم فصل اول ژوپیلرلیگ را بدست آورد حالا هم جزو گزینه های نهایی انتخاب بهترین بازیکن فصل است. فدراسیون فوتبال هلند از علیرضا جهانبخش همراه با سه بازیکن دیگر دعوت کرده تا روز 12 می در مراسمی که در این فدراسیون برگزار می شود حاضر شوند تا یکی از آنها عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص بدهد.

با توجه به کسب عنوان قهرمانی ژوپیلرلیگ توسط نایمخن، شانس علیرضا بالاتر از سه بازیکن دیگر است. او روی 30 گل زده نایمخن نقشی کلیدی به نمایش گذاشته و به همین دلیل می تواند با کسب عنوان برترین بازیکن فصل، افتخاری جدید برای خودش و البته فوتبال ایران بدست بیاورد.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط جهانبخش هلند