۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

بیانیه دانشجویان برای یک تجمع

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان در محکومت حمله این کشور به یمن در روز سه شنبه خبر داد.
کد خبر : ۲۳۵۷۱۹

صراط: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای از تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان در محکومت حمله این کشور به یمن در روز سه شنبه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«تاریخ این منطقه از جهان را اگر نیک بنگریم، خواهیم دید که قریب به 6 دهه از جدایی پاره تن اسلام و اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد. در گذر این زمان فلسطین مظلوم نه تنها شاهد طوفان قاطعیتی نبوده، که سرتاسر این ارض مسلمین خاطره‌ای جز خیانت پادشان عربی به خود ندیده است.

اینک اما حکومت‌های دیکتاتور منطقه‌ای با همکاری رژیم نامشروع صهیونیستی درصدد دست اندازی بر قطعه دیگری از سرزمین مسلمانانند و از این همکاری نامبارک نیز شرمی ندارند. حملات ناجوانمردانه، هدف‌قرار دادن و کشتار مردم مسلمان بی‌پناه یمن اگر نابخشودنی نباشد که هست، سکوت بر آن مهر تاییدی است که از ملتی که همواره یاور مستضعفین زمین بوده است، غریب می‌نماید.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با توجه به سفاکی‌های بی حد و حصر رژیم آل سعود و همدستی رژیم‌های دست نشانده منطقه‌ای ضمن محکوم نمودن این جنایت در حمله به مردم بی پناه یمن، درصدد است تا اجتماع بزرگی را همراه با مردم، دانشجویان و اساتید دانشگاه و طلاب مقابل سفارت عربستان در روز سه‌شنبه 18 فروردین از ساعت 16 برگزار کند.

لذا از عموم ملت انقلابی ایران بویژه دانشجویان دعوت به عمل می‌آوریم تا در یاری مظلومان و مخاصمت با ظالمین یک صدا شده و خواستار پایان این تجاوز آشکار شوند.»

منبع: فارس