۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

برنامه‌ جبهه پیروان برای دیدار با جامعتین

سخنگوی جبهه پیروان از دیدارهای تشکل متبوعش با ایثارگران و پایداری به منظور ایجاد ائتلاف و انسجام اصولگرایان خبر داد و گفت: دبیرکل جبهه به منظور ائتلاف اصولگرایان دیدارهایی با جامعتین خواهد داشت.
کد خبر : ۲۳۶۱۵۴
صراط: سخنگوی جبهه پیروان از دیدارهای تشکل متبوعش با ایثارگران و پایداری به منظور ایجاد ائتلاف و انسجام اصولگرایان خبر داد و گفت: دبیرکل جبهه به منظور ائتلاف اصولگرایان دیدارهایی با جامعتین خواهد داشت.
 
سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  با اشاره به راهبردهای جبهه پیروان برای انتخابات سال 94 اظهار داشت: یکی از راهبردهای مهم ما انسجام درون‌تشکیلاتی در داخل جبهه و مساعدت برای ایجاد ائتلاف و همگرایی بیشتر در بین طیف‌های اصولگرا همچون پایداری و ایثارگران است.
 
سجادی تصریح کرد: یکی از تلاش‌های جبهه پیروان این است که با توجه به تجربه مجالس گذشته و انتخابات ریاست جمهوری که درس عبرتی برای اصولگرایان بود به ائتلاف جریان اصولگرایی کمک و فرمول‌های موفق گذشته را به روز کند.
 
سخنگوی جبهه پیروان تعامل بیشتر با گروه‌های مرجع از جمله جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین را از دیگر راهبردهای اصلی جبهه پیروان در سال 94 برشمرد و درباره دیدار با ناطق نوری تصریح کرد: مسلما دبیرکل و هیات رئیسه در آینده‌ای نزدیک در سطوح مختلف با شخصیت‌ها و تشکل‌ها دیدارهایی خواهند داشت.
 
وی ورود به بحث انتخابات را زودهنگام دانست و در عین حال یادآور شد: ما کارهای درون‌تشکیلاتی اصولگرایان را از سال 93 آغاز کرده‌ایم.
منبع: فارس