۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

اگر پاکستان نمی‌تواند، ایران وارد عمل شود

دبیر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان از مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت کشور خواست با پیگیری‌های بیشتر امنیت مرزهای جنوب شرق کشور را کنترل کنند.
کد خبر : ۲۳۶۷۱۶
صراط: دبیر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان از مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت کشور خواست با پیگیری‌های بیشتر امنیت مرزهای جنوب شرق کشور را کنترل کنند.
 
غلام محمد طاهری در پی شهادت جمعی از پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: فرزندان رشید ایران اسلامی به دور از خانواده و در مسیر خدمت به کشور اسلامی ایران امروز قربانی اشرار و مزدوران از خدا بی‌خبری می‌شوند که بویی از انسانیت نبرده‌اند.
 
وی در ادامه گفت: تردیدی نیست باب شهادت و نیل به قله‌های افتخار و جاودانگی همواره در برابر نیروهای مسلح و مدافع استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ و تاریخ ساز انقلاب اسلامی همواره گشوده است و این مدال افتخار در هر مقطعی نام فرزندان غیور و مجاهد ملت ایران در سازمان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی را برای همیشه ماندگار و الهام بخش می‌سازد.
 
دبیر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان همچنین از مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت کشور خواست تا با پیگیری‌های بیشتر‌ امنیت مرزهای جنوب شرق کشور را کنترل و با جدیت با کشورهای‌ ضعیف و ناتوان پاکستان و افغانستان که اینک خاکشان استراحتگاه و حیاط خلوت اشرار و مزدوران اجنبی شده برخورد کنند و اگر این کشورها نمی‌توانند این مزدوران را دستگیر و نابود کنند سربازان این مرز و بوم وارد عمل شوند.
 
وی از تلاش اخیر برادران سپاه در متلاشی کردن ‌باند اشرار و قاچاقچیان در جنوب استان  قدر‌دانی و تشکر کرد و شهادت تعدادی از پرسنل شجاع، پرتلاش و خدوم مرزبانی نیروی انتظامی که در راستای انجام مأموریت‌های امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مزدوران از خدا بی‌خبر به شهادت رسیده‌اند را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) خانواده معظم  این شهدا  و پرسنل خدوم  و زحمت کش نیروی انتظامی تسلیت گفت.
منبع: فارس