۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

جلسه‌ با جهانگیری درباره رانت 2میلیاردی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ۱۵نماینده امضا کننده نامه واردات انحصاری ۲ میلیارد دلاری با معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای دارند تا دفاع دولت از عملکردش را بشنوند.
کد خبر : ۲۳۷۸۲۰
صراط: عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ۱۵نماینده امضا کننده نامه واردات انحصاری ۲ میلیارد دلاری با معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای دارند تا دفاع دولت از عملکردش را بشنوند.
 
احمد توکلی در مورد آخرین وضعیت پیگیری نامه 15 نماینده مجلس نسبت به اعتراض انحصار واردات 2 میلیارد دلاری دولت که به دو شرکت دولتی داده شده بود، خاطر نشان کرد: آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای شنبه شب از 15 نماینده‌ای که این نامه را امضا کرده‌اند، دعوت به عمل آورده تا توضیحات لازم را در این زمینه ارائه کنند.
 
وی تصریح کرد: قاعدتا باید دولت توضیحات لازم را برای دفاع از عملکرد خود ارائه کند و امیدواریم طی این جلسه به نتیجه و تفاهم برسیم.
 
به گزارش فارس، طی هفته گذشته 15 نماینده مجلس طی نامه‌ای به رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به اختصاص 2 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای واردات انحصاری تجهیزات مهار آب‌های زمینی و کالاهای اساسی که به دو شرکت دولتی داده شده بود، را ارائه کردند. در همین راستا یک رونوشت از این نامه نیز به شورای رقابت برای بررسی موضوع ارسال شد.
 
رضا شیوا رئیس شورای رقابت در این زمینه به خبرنگار فارس گفته بود که در حال جمع‌آوری نظرات کارشناسی سازمان‌های مختلف در این زمینه هستیم که پس از روشن شدن موضوع نتیجه آن را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.
منبع: فارس