۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

خرازی: حرف عراقچی خلاف منویات رهبری است

دبیر کل حزب ندا گفت: فکت شیت ایرانی منتشر شود.
کد خبر : ۲۳۸۷۵۰
صراط: سید محمدصادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان در پاسخ به سوالی در خصوص ائتلاف حزب ندا با دیگر احزاب سیاسی بخصوص اصلاح طلبان و کارگزاران در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:حزب ندا شورای مرکزی دارد و اگر بنا باشد در این خصوص تصمیم گیری کند حتما تشکیل جلسه خواهد داد و نتیجه را اعلام می کند.
 
وی ادامه داد:این موضوع در اختیار بنده نیست و قطعا حزب فضای ایران را می سنجد،بررسی می کند و اگر دید که ائتلاف با سایر احزاب در چارچوب منویات رهبری می باشد، آن وقت نتیجه را به اطلاع عموم مردم می رساند.
 
دبیر کل حزب ندای ایرانیان در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص عدم انتشار فکت شیت ایرانی از سوی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و نیز صحبت های عراقچی عضو تیم مذاکره کننده که گفته است صحبت های من و آقای ظریف همان فکت شیت ایرانی است، تاکید کرد:این سخن آقای عراقچی بر خلاف منویات رهبری است و فکت شیت ایرانی منتشر شود.
 
خرازی در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص تهدید ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور مبنی بر شکایت از حزب ندا به خاطر انتشار سخنان وی در انتقاد از کسانی که منتقد بیانیه لوزان هستند با حالت عصبانی گفت: من در این خصوص صحبتی ندارم و مصاحبه هم نمی کنم، این موضوع را رها کنید.
 
سید محمد صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان دیروز(سه شنبه) برای حضور در نشست دانشجویی با موضوع بیانیه لوزان وارد ایلام شد و در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام به سخنرانی پرداخت.

منبع: ایلام بیدار