۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

چرا در مسئولیت پول‌های کثیف را طرح نکردند؟

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مطرح شدن بحث پول‌های کثیف، بسیار خوب است ولی متاسفانه مورد سوء‌استفاده یک جریان سیاسی قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۳۹۸۸۸
صراط: دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مطرح شدن بحث پول‌های کثیف، بسیار خوب است ولی متاسفانه مورد سوء‌استفاده یک جریان سیاسی قرار گرفته است.
 
علی پهلوان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیرامون مطرح شدن بحث پول‌های کثیف، گفت: مطرح شدن این موضوع بسیار خوب است ولی متاسفانه مورد سوء‌استفاده یک جریان سیاسی قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی‌ها که خودشان آلوده پول‌های کثیف هستند می‌خواهند با حاشیه‌سازی این موضوع را به حاشیه ببرند و مردم را از اصل موضوع دور کنند.
 
پهلوان خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که دوستان چرا آن زمانی که در مجلس بودند و مسئولیت داشتند بحث پول‌های کثیف را مطرح نکردند و امروز سراغ این موضوع رفته‌اند.
 
این فعال دانشجویی تصریح کرد: این بحث‌ها معمولا با نگاه سیاسی مطرح می‌شود و همواره برخی‌ها یک موضوع نادرست را به یک جریان خاص نسبت می‌دهند و قصد دارند در چنین مواردی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
 
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: نباید به خاطر منافع خودمان به افراد و گروه‌های دیگر تهمت بزنیم. مسلما در دوران مختلف مجلس افرادی بوده‌اند که قصد داشتند با حمایت اقتصادی از نمایندگان مجلس از آنها سوء استفاده کنند و این موضوع مربوط به یک دوره خاص نیست و مطمئنا نمایندگان مجلسی هم بوده‌اند که وارد این بازی نشده‌اند به همین خاطر نباید به همه تهمت زد.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید تا روشن شدن این موضوع پای آن بایستند و مطمئن هستیم آنها تا زمان رسیدن به نتیجه تلاش خواهند کرد. مردم هم باید مراقب باشند و فریب برخی از گروه‌ها که می‌خواهند با تخریب رقیب رای بگیرند را نخورند.
منبع: فارس