۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
یک سایت روسی:

سعید معروف در روسیه موفق نبود

در بین این بازیکنان بزرگ، ایوان زایتسف، مت اندرسون، دیوید لی، دیمیتری ایلینیخ و سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال و پاسور فصل پیش زنیت کازان به چشم می‌خورد.
کد خبر : ۲۴۱۱۹۰
صراط: یک سایت روسی در مورد حضور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در تیم زنیت نوشت: او به عنوان یک فوق ستاره به کازان آمد ولی فصل را در حالی به پایان برد که روی نیمکت زنیت نشسته بود.

سایت خبری «بیزینس آنلاین» روسیه پس از اتمام سوپر لیگ والیبال این کشور در گزارشی از چند بازیکن بزرگ شاغل در سوپر لیگ نام برده که نتوانسته‌اند توقعات کادر فنی و هوادران تیم‌های خود برآورده کنند.

در بین این بازیکنان بزرگ، ایوان زایتسف، مت اندرسون، دیوید لی، دیمیتری ایلینیخ و سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال و پاسور فصل پیش زنیت کازان به چشم می‌خورد.

بیزینس آنلاین در گزارش خود آورده است: اگر از توقعات و واقعیت صحبت کنیم باید بگوییم سعید معروف خیلی‌ها در روسیه ناامید کرد. او به عنوان یک فوق ستاره به کازان آمد ولی فصل را در حالی به پایان برد که روی نیکمت زنیت نشسته بود. او توانست با تیم زنیت به دو مدال طلای سوپر لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا برسد. او اگرچه توانایی‌های بالایی داشت اما در مقابل بازیکنان پرقدرت زنیت  که اساس یازی آنها بر پایه قدرت بدنی است کمی غیر عادی به نظر می‌رسید. حضور او در زمین، قدرت تیم زنیت را در دفاع روی تور کاهش می‌داد.

این سایت در مورد مت اندرسون، بازیکن آمریکایی زنیت هم نوشت: اندرسون در فصل 2014 به عنوان بهترین بازیکن سوپر لیگ روسیه روسیه رسید اما در فصل 2015 ناگهان به دلیل افسردگی از بازی سر باز زد. هوادران زنیت از این تصمیم او ناامید نشدند بلکه شوکه شدند. آنها به این بازیکن امریکایی لقب «خائن» دادند. داستان اما به شکل دیگری رقم خورد و همگامی که اندرسون تصمیم گرفت به تاتارستان برگردد، هواداران کینه خود را کنار گذاشتند و او را بخشیدند. قرارداد او هم با زنیت تمدید شد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط معروف