۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
رقابت های والیبال قهرمانی آسیا

تیم والیبال زیر 23 سال ایران هند را برد

تیم والیبال زیر 23 سال کشورمان روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در چارچوب رقابت های والیبال قهرمانی آسیا رودروی تیم هند قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.
کد خبر : ۲۴۱۷۶۳
صراط: تیم والیبال زیر 23 سال کشورمان روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در چارچوب رقابت های والیبال قهرمانی آسیا رودروی تیم هند قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

در این مسابقه که ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت محلی میانمار (12 و 30 دقیقه به وقت تهران) آغاز شد، تیم ایران در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 9 تیم هند را از پیش رو برداشت.

سید محمدرضا حسینی پویا، فردین قلعه قله وند، محمد رضی پور، مصطفی باقری، محمد فلاح، پوریا فیاضی (کاپیتان)، رسول شهسواری (لیبرو)، سعید جواهری توانا، جواد حسین آبادی، محمد جواد معنوی نژاد، امیرعلی محمد فتحعلی و علیرضا نصر اصفهانی بازیکنان تیم ملی ایران در این رقابت ها هستند.

پیمان اکبری به عنوان سرمربی، سعید رضایی، مرتضی عهدی و رضا ابراهیمی به عنوان مربی، علی محمدی فرد، فیزیوتراب، هانی فرخی به عنوان آنالیزور، محمدهادی قاسمی به عنوان مربی بدنساز، اکبر عسکری (ماساژور) و مهدی نویدی نو به عنوان داور تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران را در رقابت های آسیایی میانمار همراهی می کنند.

تیم ایران در دومین بازی خود در چارچوب نخستین دوره مسابقات والیبال زیر 23 سال قهرمانی مردان آسیا روز جمعه در سالن ورزشی شهر نایپیداو میانمار محل برگزاری مسابقات به مصاف تیم قطر می رود.

دیدار تیم های ایران و قطر ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت محلی (12 و 30 دقیقه به وقت تهران) برگزار می شود.

دیدار سوم والیبالیست های زیر 23 سال ایران در این گروه نیز روز شنبه برابر تیم فیلیپین انجام می شود.

همچنین امروز در چارچوب این رقابت ها در گروه اول تیم میانمار میزبان رقابت ها موفق شد در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 تیم تایلند را از پیش رو بردارد.

تیم چین تایپه نیز از گروه سوم با نتیجه سه بر دو تیم استرالیا را شکست داد.

تیم های فیلیپین و قطر نیز از گروه دوم این بازی ها که تیم ایران در آن قرار دارد امروز به مصاف هم می روند تا سرگروه روز نخست مشخص شود.

دو تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست می آوردند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: صراط هند والیبال