۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

مدیرعامل تراکتور: خطیبی نامه مرا پاره کرد

عباسی گفت: روزی به وی نامه‌ای نوشتم و به وی هشدار دادم که اگر در رفتارش تجدید نکند، برکنار می‌شود و وی بدون اینکه نامه را بازکند از آقای ذوالفقاری گرفته و آن را پاره می کند و این تنها 5 درصد از مشکلاتی بود که با خطیبی داشتیم.
کد خبر : ۲۴۳۷۴۵
صراط: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: احتمال دارد یک بازیکن بزریلی و یک بازیکن خارجی دیگر را جذب کنیم با توجه به خواهرخواندگی با فوتبال ژاپن و حذف محدودیت بازیکن، احتمال دارد از این کشور بازیکن جذب کنیم.

سعید عباسی ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه پیش از بازی در فرمانداری تبریز فهمیدم فغانی داور مسابقه است و قبل از آن فکر می‌کردیم ترکی سوت خواهد زد.
وی افزود: هیچ تیمی به صورت رسمی و مکتوب درخواست تغییر داور را نداده و همه چیز شفاهی است و ما پیش از بازی نگرانی‌های خود را اعلام کرده در همان جلسه فرماندار تبریز به حساسیت داوری تاکید کرد.
عباسی در مورد برکناری رسول خطیبی گفت: من بارها به وی گفته بودم که در مستطیل سبز کار کند و با سایر موارد کار نداشته باشد، ولی وی در مورد مشکلات مدیریتی و سازمان نظام وظیفه مصاحبه کرده و ما را با مشکلاتی مواجه کرده بود.
عباسی گفت: روزی به وی نامه‌ای نوشتم و به وی هشدار دادم که اگر در رفتارش تجدید نکند، برکنار می‌شود و وی بدون اینکه نامه را بازکند از آقای ذوالفقاری گرفته و آن را پاره می کند و این تنها 5 درصد از مشکلاتی بود که با خطیبی داشتیم.

این عدالت نیست که به خاطر فغانی از حقمان بگذریم
عباسی گفت: این عدالت نیست که تراکتورسازی به خاطر فغانی و موقعیت وی در آسیا از حق خود بگذرد.
 مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هنوز 10دقیقه از بازی تراکتورسازی با نفت باقی مانده که یک بیسیم به دست گفت بازی دو بر دو شده و از لک خواست خود را به زمین زده و وقت کشی کند و این در حالی است که هنوز کسی نمی‌دانست این شایعه را نمی‌دانست.
وی افزود: در این مورد من به همه جا نامه نگاری کردم و سعی کردیم مانع از پایمال شدن حق تیم تراکتورسازی شوم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در فوتبال حرفه‌ای بحث بومی و غیر بومی دیگر مطرح نیست، اما خود ما بومی را را خراب کردیم و ما نباید بازیکنان بومی را به حالت جناحی حمایت کنیم.
وی افزود: تراکتورسازی در مربی قبلی یک تیم محلی شده بود، بازی کردن با تیم ارومیه و یا یک تیم محلی در امارات هیچ نفعی برای تراکتورسازی نداشت و از سوی مربی تیم تحمیل می‌شد.
عباسی گفت: در امارات باشگاه ایرانیان را برای تراکتورسازی گرفتم که به پرسپولیس نداده بودند، ولی در آنجا فرصت سوزی کردیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از مشکلات دیگر تیم خود گفت: ما هر وقت گل می‌زدیم به فاصله کوتاهی گل اول و دوم را دریافت می‌کردیم  و با این وضعیت حامد لک را با چه وضعیتی برگرداندیم و وی چه گناهی داشت.

تونی دو لیست داده است/ جذب بازیکن از برزیل و ژاپن
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: لیست را از تونی گرفته‌ایم و وی دو لیست به باشگاه داده است و از روزی که حالمون بهتر شده و شرایط روحی‌یمان بهتر شده برای فصل بعد آغاز به کار کرده و در حال رایزنی هستیم.
وی گفت: احتمال دارد یک بازیکن بزریلی جذب کنیم و یک بازیکن خارجی دیگر را نیز جذب کنیم با توجه به خواهر خواندگی با فوتبال ژاپن و حذف محدودیت بازیکن، احتمال دارد از این کشور بازیکن جذب کنیم.
عباسی تاکید کرد: شاهین ثاقبی، پور رحمت الله و سامان نریمان جهان و سه نفر دیگر هنوز سربازی‌های آنها باقی مانده است همچنان در تیم تراکتورسازی حضور خواهند داشت، اما لک سربازی‌اش به اتمام رسیده و دیگر در تراکتورسازی نخواهد بود.

نباید قضاوت‌هایمان صفر و یک باشد

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: نباید قضاوت‌هایمان صفر و یک باشد و خوب نیست فقط ضعف‌ها لک را ببینیم و وی در برابر سایپا سه تک به تک گرفت.
وی افزود: شبانه در اراک نوشی صوفیانی را رد کردند و در حالی که من مخالف رفتن وی بودم من را سیاه کردند، در مورد عیسی اندوی هم جواب نگرفتیم و باید عنوان کنم برخورد با لک منطقی نبود و اینکه بازیکنی را به پادگان بفرستیم و یا محاکمه کنیم، درست نیست.
عباسی در مورد بازیکنان سرباز گفت: ما فقط شش بازیکن که یک نیم فصل در لیگ بازی کردند، می‌توانیم به عنوان سرباز بگیریم و در این مورد نیز با محدودیت‌های مواجه هستیم.

سفر تونی به تبریز

وی در مورد وضعیت هدایت تیم تراکتورسازی گفت: قرار است تونی دوشنبه و یا سه‌شنبه به تبریز سفر کند تا در مورد فصل آینده صحبت کنیم و بعد از توافقات کلی کار خود را آغاز کنیم.
عباسی تصریح کرد: همچنین دو اردوی خوب پیش از آغاز فصل خواهیم داشت که احتمالا یکی در ترکیه خواهد بود و در آنجا با تیم هایی که حضور دارند بازی خواهیم کرد و خود کیفیت آن تیم برایمان مهم است.
منبع: فارس