۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

صف‌های ۱۹ ساعته سبد کالا +تصاویر

در سه روز اول طرح توزیع سبد کالا در سرخس از ساعت 6 صبح تا ساعت یک شب (در مجموع 19 ساعت) صف‌های طولانی برای دریافت سبد کالا تشکیل شد که تدبیر بهتری را از سوی مسئولان می‌طلبد.
کد خبر : ۲۴۶۴۶۰

صراط: نسیم سرخس نوشت: توزیع سبد کالا در شهرستان سرخس از روز شنبه ۳۰ خردادماه آغاز شد.

نکته قابل توجه در طول مدت اجرای این طرح در سرخس این است که در سه روز اول به خصوص روزهای یکشنبه ۳۱ خردادماه و دوشنبه ۱ تیرماه، از ساعت ۶ صبح تا ساعت یک شب (در مجموع ۱۹ ساعت) صف های طولانی برای دریافت سبد کالا تشکیل می شد.

متاسفانه صف های ۱۹ ساعته امسال خاطره توزیع نامناسب سبد کالا در سال های گذشته را تداعی می کند و بی تدبیری ادامه دار مسئولان این طرح را نشان می دهد.

به گفته یکی از متصدیان توزیع سبد کالا در شهرستان سرخس، مشمولان دریافت این سبد می توانند در ازای سهمیه شارژ شده در کارت یارانه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

یکی دیگر از متصدیان توزیع سبد کالا در سرخس نیز به خبرنگار نسیم سرخس گفت: در دستورالعمل ارسالی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اعتبار ریالی برای خانوار تکنفره، ۳۰۰ هزار ریال، خانوار دو نفره ۶۰۰ هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر به ازای هر نفر اضافی ۱۰۰ هزار ریال و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

به گزارش نسیم سرخس، افرادی نیز در این بین مشمول سبد کالا شده اند که در ظاهر نیازی به این سبد کالا ندارند.

صف‌های ۱۹ ساعته سبد کالا +تصاویر

صف‌های ۱۹ ساعته سبد کالا +تصاویر

صف‌های ۱۹ ساعته سبد کالا +تصاویر

صف‌های ۱۹ ساعته سبد کالا +تصاویر