۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

دو کشته بر اثر واژگونی خودرو در قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته شدن دو نفر بر اثر واژگونی کامیون خبر داد.
کد خبر : ۲۴۷۷۸۳

صراط: محمدرضا حسنی امروز در قم با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم واژگونی یک دستگاه کامیون را از جمله این حوادث برشمرد و گفت: در این حادثه دو نفر آقای حدودا 25 و 30 ساله جان خود را از دست دادند.

وی برخورد شدید موتورسیکلت با خودرو را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و افزود: این حادثه در پردیسان مقابل پمپ بنزین رخ داد که با مجروح شدن دو نفر همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: حال یکی از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

حسنی ابراز کرد: این مجروح بدحال با انجام عملیات احیا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی به واژگونی پراید اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه که در ابتدای اتوبان کاشان روی داد با مجروح شدن دو نفر همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: مجروحان این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسنی همچنین به حادثه برخورد کامیون با سمند اشاره کرد و گفت: این حادثه امروز در کمربندی شاه جمال به 72 تن روی داد که منجر به آتش گرفتن خودروی سمند شد.

وی افزود: این حادثه با مجروح شدن دو نفر همراه بود که حال آنها وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی 24 ساعت گذشته و شب قدر ابراز کرد: از ساعت هفت صبح روز چهاردهم تیر ماه تا هفت صبح روز پانزدهم تیر ماه هزار و 224 تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.

حسنی با اعلام اینکه این تماس‌ها منجر به انجام 182 ماموریت شده است اظهار کرد: 155 ماموریت شهری و 27 ماموریت نیز به ماموریت‌های جاده‌ای اختصاص داشت.

وی به ماموریت‌های حوادث ترافیکی اشاره و بیان کرد: 62 مورد از ماموریت‌های انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: 56 مورد از این ماموریت‌ها شهری و 6 مورد نیز جاده‌ای بوده است.

حسنی به آمار کشته و مجروح شدگان این حوادث اشاره و اظهار کرد: این حوادث 80 مجروح و دو کشته بر جای گذاشت.

وی افزود: 29 نفر از مجروحان به صورت سرپایی در محل خدمات درمانی را دریافت کرده و 49 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حوادث مرتبط با موتورسیکلت سواران اشاره کرد و گفت: 51 مورد از ماموریت‌های این مدت به حوادث موتورسیکلت سواران اختصاص داشت.

حسنی با اعلام اینکه حوادث مرتبط با موتورسیکلت سواران 69 مجروح در پی داشته است ادامه داد: 27 نفر از مجروحان این حوادث به صورت سرپایی درمان شده و 42 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

منبع: فارس
برچسب ها: خودرو تصادف قم صراط