۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
یک استاد حوزه علمیه:

سینه‌چاکان بازگشایی سفارت آمریکا کور خوانده‌اند

یک استاد حوزه علمیه گفت: سینه‌چاکان بازگشایی سفارت آمریکا پس از مذاکرات هسته‌ای کور خوانده‌اند.
کد خبر : ۲۵۰۰۴۲

صراط: حجت‌الاسلام علیرضا علیپور صبح امروز در یادواره شهید والامقام کریمداد غلامپور که با حضور اقشار مختلف مردمی در حسینیه منطقه تنگ سریز یاسوج برگزار شد با بیان اینکه در تاریخ باید نوشته شود که وزیر امور خارجه آمریکا برای توافق با ایران 18 روز در وین ماندگار و معطل شد، اظهار کرد: همه این‌ها به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت و هدایت مقام معظم رهبری است.

این استان حوزه علمیه با بیان اینکه اگر ایران در طول سال‌های گذشته در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی نمی‌کرد وضعیت به غیر از چیزی بود که امروز مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: قدرت‌های بزرگ فهمیدند که در برابر چه ابرقدرتی قرار گرفته‌اند و اکنون ایران، ابرقدرت اسلامی در جهان به شمار می‌رود.

وی اضافه شد: اگر بخواهیم 1+5 را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم این عدد برابر با یک می‌شود، چراکه آن‌ها در برابر یک ایران بزرگ قرار گرفتند و همه‌چیز نشان‌دهنده این است که امروز ایران اسلامی توانایی قرار گرفتن در برابر هر زیاده‌گوی مستکبری را دارد.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت از سازمان لیگ برتر ایران در ادامه متذکر شد: اگر امروز جنگ هشت ساله تمام شده، اما دفاع از اسلام و کشور تمام نشده است، چراکه دشمنان زیادی برای نابودی این ابرقدرت بزرگ اسلامی چشم انتظار هستند.

این مسئول با بیان روایاتی در خصوص دشمنی یهود افراطی با مسلمانان گفت: براساس این روایات است که می‌فهمیم در نهایت یک دشمن واحد در برابر جهان اسلام صف‌آرایی خواهد کرد و آن هم یهود افراطی و به عبارت دیگر صهیونیسم جهانی است.

علیپور در ادامه اظهارات خود در جمع مردم و خانواده شهدا به مشکل اساسی که استکبار با ایران اسلامی دارند اشاره کرد و با تأکید بر اینکه مشکل آن‌ها با ما در ولایت‌فقیه است، یادآور شد: اگر ولی‌فقیه آگاه به مسائل روز و سیاستمدار حکیم نبود هیچ دستاوردی نداشتیم و استکبار در همان روزهای اول انقلاب کار ما را یکسره کرده بودند.

این استاد حوزه به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر و خط مشی‌های ترسم شده توسط رهبری در آن خطبه‌ها اشاره کرد و توضیح داد: رهبری آب پاک بر دستان کسانی ریختند که سینه چاک ارتباط با آمریکا هستند.

وی با تأکید بر اینکه چنین افرادی که رؤیای بازگشایی سفارت آمریکا را در سر می‌پرورانند دشمن‌شناس نیستند، تبیین کرد: این‌ها کور خوانده‌اند و اگر خیلی اشتیاق ارتباط با دشمن هرزه را دارند خود و خانواده‌هایشان از ایران بروند و ما هم برای آن‌ها دعا می‌کنیم.

علیپور به فرازهای دیگری از مواضع رهبری در خطبه‌های عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: رهبری به خوبی تأکید کردند که ایران هرگز در کمک به مبارزان فلسطینی، لبنانی و کمک به ملت عراق و سوریه غافل نمی‌شود.

وی با اشاره به دشمنی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با ایران اسلامی و هم‌پیالگی آن‌ها با رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی گفت: همین رژیم آل‌سعود که ماهیت آل‌یهود دارد و غلام حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است حاضر به ضرر و زیان خود با فروش نفت 50 دلاری می‌شود تا به زعم خویش بتواند اقتصاد ایران را ضعیف کرده و ما را در مقابل استکبار به زانو درآورد.

علیپور در پایان عنوان داشت: اما زهی خیال باطل که کشور توسط رهبری فرزانه اداره می‌شود و مردمی دارد که فریاد «هیهات مناالذله» را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند.

منبع: فارس