۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

واکنش ابطحی به قسم و آیه خرازی!

ابطحی عنوان کرد: صادق خرازی امروز در روزنامه اعتماد کلی قسم و آیه خورده که نگفته لیست اصلاح‌طلبانی که به دشمن گرا داده‌اند توی جیبش هست، من هم پست قبلی را حذف کردم ولی همچنان معتقدم با این مواضع به کسی پست نمی‌دهند.
کد خبر : ۲۵۲۹۷۸
صراط: محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اصلاحات در آخرین مطلب صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «درپست قبلی آورده بودم که رمضان زاده مطالبه لیست کتاب های تاریخی قاچاق توسط بعضی از دیپلمات های سابق را کرده. صادق خرازی امروز تو روزنامه اعتماد کلی قسم و آیه خورده که نگفته لیست اصلاح طلبانی که به دشمن گرا داده اند توی جیبش هست. من هم پست قبلی رو حذف کردم. ولی همچنان معتقدم با این مواضع به کسی پست نمی دهند. نیروهای اصلی حزب ندا که سابقه اصلاح طلبی دارند در برابراتهام به اصلاح طلبی موضع بگیرند.»

خرازی چه گفته بود؟

سیدصادق خرازی، دیپلمات سابق کشور و رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت و گویی اظهار داشت: «کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن ‌گرا می‌دادند؛ من آنها را به عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم. لیست‌شان را هم دارم و اگر قرار باشد روزی ارائه دهم، ارائه خواهم داد. منتها به سیستم امنیتی نخواهم داد و اگر بخواهم بدهم به مردم ایران ارائه می‌دهم که بدانید این آقا در دوره اصلاحات با فلان مقام ارشد اروپایی یا فرانسوی یا فلان مقام ارشد آمریکایی پنهانی مذاکره کرده و‌گرا داده است».

پست حذف شده ابطحی چه بود؟

ابطحی،در واکنش به اظهارات خرازی در صفحه شخصی‌اش نوشته بود: «صادق خرازی در ادامه حرف های شیرین و متناقضش گفته که لیست اصلاح طلبانی که به دشمن گرا می داداند را در جیبش دارد.

از این شیرین زدن ها قبلا هم در گفته هایشان بود. عبدالله رمضان زاده در این رابطه نوشته لیست دیپلمات های قاچاقچی نسخ خطی کتاب های قدیمی در جیب کیست.البته قاچاق زیر خاکی هم اضافه کنید راه دوری نمی رود. بهترین تلنگر را رمضانزاده برای اصلاح طلبی بدلی ندا داده است.

واقعیت دیگر هم این است که تقسیم کنندگان شغل در کشور نه تنها با این تعابیر، که اگر کسی بگوید لیست اصلاح طلبان قاتل مظلومان بوسنی و فلسطین و افغان راهم در جیب دارد، باز هم در دادن پست افاقه نمی کند.

حزب ندایی های خوبی که واقعا اصلاح طلب بودند و فقط امکانات نداشتند، در این موارد نمی‌خواهند موضع بگیرند؟»
منبع: فارس
برچسب ها: صراط خرازی ابطحی