۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

وصیت شهیدسلیمانیان خطاب به ورزشکاران

در وصیت نامه شهید فرزاد سلیمانیان آمده است: به ورزشکاران عزیز سفارش می کنم که به حضرت علی(ع) اقتدا کنید و در زمین ورزش، اخلاق اسلامی را سرلوحه و سرمشق خود قرار دهید.
کد خبر : ۲۵۴۰۷۱

صراط: شهید فرزاد سلیمانیان در سال 1337 در شهرستان نهاوند متولد شد؛ وی پس از طی تحصیلات متوسطه و اخذ دیپلم تجربی به سربازی اعزام شد و با توجه به پیام سرنوشت ساز امام خمینی(ره) پیرامون تخلیه سربازخانه ها، بنا بر تکلیف شرعی از خدمت به طاغوت و نظام استبداد سر باز زد و همگام با مردم در کنار امت حزب الله به اقدامات انقلابی و اسلامی مشغول شد.

این شهید والا مقام بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، ابتدا در جهاد سازندگی به عنوان سرپرست گروه تحقیق تقسیم زمین در جهت احقاق حقوق محرومین همت گماشت و بعد از مدتی به عنوان مربی امور تربیتی در آموزش و پرورش مشغول به خدمت شد و تا زمان شهادت با سمت معاون امور پرورشی آموزش و پرورش نهاوند عاشقانه و خالصانه به تربیت و تهذیب فرزندان انقلاب اسلامی پرداخت.

شهید سلیمانیان 3 سال متناوب در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در 30 دی ماه سال 65 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

فرازی از وصیت نامه شهید: سفارش می کنم به ورزشکاران عزیز که در طول عمر خود این افتخار را داشتم که مدتی در بین این برادران فعالیت داشته باشم. برادران عزیز از همه شما انتظار دارم که به حضرت علی(ع) اقتدا کنید و در زمین ورزش اخلاق اسلامی را سرلوحه و سرمشق خود قرار دهید.

یک پیروزی آنقدر شما را خوشحال نکند که از خدا غافل شوید و یک شکست باعث افسردگی بیش از حد شماها نشود؛ بلکه در همه حال باید تعادل داشته و تمام کارها را مشیت الهی بدانید چه شکست و چه پیروزی را.

منبع: فارس