۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

کرار: کاری نکرده‌ام که عذرخواهی کنم

هافبک استقلال گفت: به جز من چند نفر دیگر هم اردو را ترک کردند اما همه در مورد من صحبت می‌کنند.
کد خبر : ۲۵۶۹۳۷
صراط: هافبک عراقی استقلال در توضیح حاشیه‌های تازه‌اش برای این تیم پرده از یک اتفاق تازه برداشت و ادعا کرد به جز او چند بازیکن دیگر هم اردوی استقلال را ترک کردند اما کسی صحبتی در مورد آن‌ها نمی‌کند. گفت؛ استقلال را ترک نمی‌کند مگر در شرایطی که باشگاه بخواهد او را کنار بگذارد.

- بازهم رفتار‌هایت باعث حاشیه در استقلال شد و روز گذشته هم مدیران این تیم اظهار نظرهای تندی علیه تو انجام دادند. چرا اینقدر رفتار‌هایت باعث دردسر می‌شود؟

من هرگز دوست ندارم برای استقلال حاشیه درست کنم اما هربار اتفاق‌هایی می‌افتد که بدون اینکه من بخواهم، باعث دردسر می‌شوم. خودم هم دوست دارم در آرامش به کارم ادامه بدهم و کاری هم به کسی نداشته باشم ولی به هرحال مشکلات وجود دارد و من هم شاید کمی تحملم پایین است.  من برای گذراندن زندگی‌ام به ایران آمده‌ام اما در اینجا مشکلاتی برای من پیش می‌آید که باعث می‌شود نتوانم به خودم و استقلال کمک کنم.

- ولی تو اردوی استقلال را بدون اجازه ترک کردی. این از نظر تو بی‌انضباطی نیست؟

اولا من اجازه گرفته بودم و روز گذشته هم اعلام کردم که به خاطر خانواده‌ام چاره‌ای جز این کار نداشتم. چه کار باید می‌کردم؟ خانواده من در ایران تنها هستند. ضمن اینکه در همین چند روز که استقلال اردو برگزار کرده، خیلی از بازیکنان دیگر هم اردو را ترک کرده‌اند اما هیچ کس در مورد آنها حرفی نمی‌زند. متاسفانه عده‌ای دوست ندارند من در استقلال بمانم و با کوچک‌ترین حرکت من را زیر سوال می‌برند. در این چند وقت خیلی مواقع به ناحق زیر سوال رفتم.

- بعید است که بازیکنان دیگر بدون اجازه اردوی استقلال را ترک کنند. تو این موضوع را رد می‌کنی؟

من نمی‌گویم بقیه بازیکنان بدون اجازه اردو را ترک کردند ولی می‌گویم هستند بازیکنانی که در اردو حضور داشتند ولی شرایطی داشتند که مجبور بودند اردو را ترک کنند. با این حال تا برای من این اتفاق افتاد، این همه حاشیه‌ها درست شد. در استقلال نگاه‌ها به من با بقیه بازیکنان فرق دارد و این موضوع من را به شدت عذاب می‌دهد. من هم دوست دارم بدون حاشیه کارم را انجام بدهم ولی اینجا شرایط سخت است.

- فکر می‌کنی اگر در یک کشور دیگر بازی می‌کردی، قبول می‌کردند که بدون اجازه اردوی تیم را‌‌ رها کنی و بروی؟

من قبول دارم ترک اردو کار درستی نیست اما من که برای تفریح بیرون نرفتم. باید می‌رفتم و به خانواده‌ام سر می‌زدم. شاید درهرکشوری بودم الان مشکل مسکن نداشتم ولی من در ایران واقعا با مشکلات زیادی روبرو هستم. به مدیران باشگاه می‌گویم به من قول داده‌اید که مشکلم را حل کنید و آن‌ها جواب می‌دهند اسپانسر پول نمی‌دهد. تقصیر من چیست که اسپانسر پول نمی‌دهد؟ من با باشگاه قول و قرار گذاشته‌ام و روی حرف آن‌ها حساب کرده‌ام.

- ولی تو در این 2 سال اینقدر برای استقلال مشکل درست کرده‌ای که حالا کسی به تو حق ندهد.

رفتار‌ها در باشگاه استقلال برای من خیلی جالب است. آن‌ها مدام از من می‌خواهند حرفه‌ای رفتار کنم اما خودشان اصلا رفتار حرفه‌ای را بلد نیستند. من بازیکنی نیستم که دنبال حاشیه باشم اما هربار برای من مشکل درست می‌شود. باشگاه وقتی می‌تواند انتظار رفتار حرفه‌ای را داشته باشد که به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده باشد، نه اینکه فقط به صورت یک طرفه از ما توقع داشته باشد.

- منظورت از رفتار غیر حرفه‌ای همان مشکلات مالی است؟

دقیقا. البته بیشتر منظورم در مورد مشکلات مسکن است که برایم درست شده. شما فکر می‌کنید اگر باشگاه مشکل مسکن را حل کرده بود، به این همه مشکل می‌خوردم؟ در تمام طول اردوی استقلال منظم تمرین کردم و می‌توانید بپرسید که کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای استقلال درست نکرده‌ام. ولی وقتی خانواده من کسی را ندارند، چکار باید می‌کردم؟ بازهم می‌گویم که اگر می‌خواستم برای تیم حاشیه درست کنم، صبح اول وقت روز گذشته در اردوی استقلال حاضر نمی‌شدم.

- فکر می‌کنی باشگاه چه تصمیمی برای تو می‌گیرد؟ خیلی‌ها می‌گویند با اتفاق‌های افتاده کارت برای ماندن در استقلال خیلی سخت است.

من واقعا نمی‌دانم چه تصمیمی قرار است برای من گرفته شود چون به هرحال باشگاه در اعلام رای منفعت خودش را می‌بیند ولی من واقعا این بار حاشیه‌ای برای استقلال درست نکردم و کسانی که دوست ندارند من در این تیم باشم برایم حرف و حدیث درست کرده‌اند. البته هرتصمیمی که باشگاه برای من بگیرد احترام می‌گذارم.

- به خاطرت رفتارت از پرویز مظلومی عذرخواهی نمی‌کنی؟

اگر کار اشتباهی کرده بودم حتما عذرخواهی می‌کردم ولی من کاری نکرده‌ام که بخواهم به خاطر آن معذرت‌خواهی کنم. من همیشه به آقای مظلومی احترام گذاشته‌ام چون ایشان بودند که برای اولین بار من را به استقلال آوردند اما خودشان هم می‌دانند که روز گذشته هیچ کار بدی انجام ندادم. این فرزاد مجیدی بود که با لحنی تند با من صحبت کرد و من اصلا انتظار چنین برخوردی را نداشتم. شاید ترک کردن اردو کار حرفه‌ای نبود ولی هرگز انتظار نداشتم با من چنین برخوردی شود.

- با اتفاق‌هایی که برایت افتاده، خودت تصمیمی برای جدایی از استقلال نداری؟

نه. چرا باید جدا شوم؟ من با استقلال قرارداد دارم و مطمئن باشید به این قرارداد پایبند هستم. هرگز دنبال این نیستم که برای استقلال حاشیه درست کنم و البته تلاش می‌کنم این فصل بتوانم در استقلال موفق باشم. البته نمی‌دانم باشگاه قرار است چه تصمیمی برای من بگیرد اما شخصا تصمیمی برای جدایی ندارم و تلاش می‌کنم جایگاه خودم را در این تیم تثبیت کنم.


منبع:نسیم