۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

خودروسازان به تلویزیون نیامدند

برنامه زنده ثریا امشب قرار بود مناظره‌ای با حضور خودروسازان و منتقدین آن ها برگزار کند که مدیرعاملان دو خودروساز بزرگ کشور علی رغم پیگیری‌های به عمل آمده، حاضر به حضور در برنامه نشدند.
کد خبر : ۲۶۳۱۰۱
صراط: برنامه زنده ثریا امشب قرار بود مناظره‌ای با حضور خودروسازان و منتقدین آن ها برگزار کند که مدیرعاملان دو خودروساز بزرگ کشور - ایران خودرو و سایپا - علی رغم پیگیری‌های به عمل آمده، حاضر به حضور در برنامه و پاسخ به پرسش‌های برنامه و مطالبات مردم و منتقدین نشدند.

لذا با توجه به درخواست‌های مردم بابت پخش مجدد مستند «بدون فرمان» که دیشب حدود ساعت 15 دقیقه نیمه‌شب به روی آنتن رفت و عدم حضور مدیران خودروسازان کشور در برنامه زنده امشب، برنامه ثریا ساعت 19:30 تنها با حضور علی علی‌لو، نماینده مجلس و رییس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از خودروسازان به روی آنتن خواهد رفت و ابتدا بینندگان شاهد بازپخش مستند «بدون فرمان» بوده و سپس، مهمان برنامه دقایقی به جمع بندی موضوع برنامه پرداخته و به پرسش‌های برنامه ثریا پاسخ خواهد داد.

گفتنی است در مراحل تولید مستند «بدون فرمان» نیز علی‌رغم پیگیری‌های به عمل آمده از خودروسازان بزرگ کشور، کسی از جانب آن‌ها حاضر به مصاحبه و پاسخ‌گویی به پرسش‌های مردم و کارشناسان نشدند.

منبع: تسنیم