۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

مظلومی: باید برخی نفرات را جابه‌جا کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار مقابل استقلال خوزستان بازیکنان ما انتظارهای ما را انجام ندادند.
کد خبر : ۲۶۴۲۳۵

صراط: پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: بازی سنگینی برای ما بود و نیمه اول اصلا خوب نبودیم و بازیکنان چیزی که انتظار داشتیم را انجام ندادند و گل خوردیم و گل مساوی را هم زدیم.

وی ادامه داد: نیمه اول به حریف موقعیت‌هایی دادیم اما در نیمه دوم اجازه خودنمایی به حریف ندادیم و از نتیجه بازی راضی نیستم زیرا در خانه باید سه امتیاز را بگیریم و بازیکنان باید تلاش بیشتری کنند و با فشردگی مسابقات باید نفراتی را در ترکیب تیم جا به جا کنیم تا فشار به تیم نیاید.

سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: خسرو حیدری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و روی سانترهای او برای مهاجمان حساب کرده بودیم. جانشین خسرو هم خوب بازی کرد.

مظلومی در مورد عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: از خط دفاعی راضی بودم زیرا مقابل تیم سوم جدول بای کردیم. تفکراتی که در بازی داشتم اجرا نشد. می توانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

سرمربی استقلال در مورد سومین تساوی پیاپی تیم و این به خاطر تعطیلات یا مشکلات مالی بود، گفت: دور بودن از مسابقات و تعطیلات تاثیرگذار است و بعد از آن هم فشرده بازی می‌کنیم و کیفیت لازم را نداریم و هواداران هم نمی‌پذیرند. با اینکه صدرنشین بودیم از این مسابقه استقبال خوبی نشد و مردم هم مشغول عزاداری هستند. تعطیلات به تیم ما و سایر تیم‌های لطمه می‌زند و مسابقات فشرده است و باید 4 روز یک‌بار بازی کنیم و باید مراقب باشیم که بازیکنان مصدوم نشوند و مجبوریم تغییراتی در ترکیب داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد عملکرد کرار، گفت: از کرار راضی نیستم و تمرینات خوبی داشت و آماده نشان داد، اما توقعی که از او می‌رفت را نتوانست برآورده کند.

منبع: فارس