۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

سیل کوهدشت جان 3 نفر را گرفت

وی افزود: به علت طغیان رودخانه داخل کوهدشت آب وارد یک منزل مسکونی شده و سه نفر تا الان جان باخته مورد تائد است و گفته می‌شود که این خانواده مهمان داشته که اطلاعاتی هنوز در دست نیست.
کد خبر : ۲۶۵۴۱۶
صراط: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: سه نفر به علت طغیان رودخانه کوهدشت جان خود را از دست دادند، از این‌رو امدادگران هلال احمر لرستان از صبح امروز به صورت آماده‌باش درآمده و به سیل‌زدگان استان خدمات ارائه می‌دهند.

حسین رضا مرادی اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته و امروز در استان لرستان مناطقی از شهرستان‌های سلسله، دوره چگنی و کوهدشت دچار آب گرفتگی و سیلاب شدید شده‌اند، بر اساس این وضعیت جمعیت هلال احمر استان لرستان به حالت آماده‌باش کامل درآمده و از صبح امروز با تمام نیروهای عملیاتی در مناطق سیل‌زده در حال کمک‌رسانی به مردم گرفتار در سیل هستند.

وی عنوان داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان سلسله از ساعات اولیه بامداد امروز با تجهیزات پمپ آب و لجن‌کش در حال امداد‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و دو اکیپ کامل با تجهیزات نیز از شهرستان خرم‌آباد جهت کمک به محل اعزام شده‌اند، همچنین مواد غذائی و خوراکی شامل نان، خرما، بسکویت و کنسروجات در بین مردم منطقه توسط امدادگران جمعیت هلال احمر توزیع می‌شود.

این مسئول با بان اینکه امدادرسانی همچنان ادامه دارد، گفت: در شهرستان کوهدشت با توجه به بارندگی شدید از روز گذشته تاکنون بخش‌های گراب و طرحان این شهرستان به طور کامل در محاصره سیل قرار گرفته‌اند، جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت از شب گذشته با اعزام اکیپ‌های مجهز به پمپ آب و لجن‌کش در حال امدادرسانی به مردم منطقه هستند، همچنین پنج اکیپ کامل با تجهیزات از مرکز استان به کوهدشت اعزام شده است، ولی با توجه به حجم بالای مناطق سیلزده و مسدود شدن راه‌های ارتباطی  و بارش شدید باران کار امدادرسانی را مشکل نموده است، امدادگران جمعیت هلال احمر در حال حاضر مشغول توزیع موادغذائی بین مردم و اسکان آنان ونجات گرفتار شدگان در سیل هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با توجه گستردگی مناطق سیل‌زده شهرستان کوهدشت یک فروند چرخ‌بال جمعیت هلال احمر استان لرستان در هوای بارانی شدید جهت شناسائی مناطق سیل‌زده و امدارسانی عازم شهرستان کوهدشت شد که به دلیل بارندگی شدید و رعد وبرق از وسط مسیر مجددا به خرم‌آباد بازگشت.

وی افزود: به علت طغیان رودخانه داخل کوهدشت آب وارد یک منزل مسکونی شده و سه نفر تا الان جان باخته مورد تائد است و گفته می‌شود که این خانواده مهمان داشته که اطلاعاتی هنوز در دست نیست.

از تمامی هموطنان ساکن در مناطق سیل‌زده خواهشمندیم که خود و احشام خود را به مناطق بلندتر هدایت نموده و در صورت نیاز به کمک حتما با تلفن رایگان 112 تماس بگیرند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط کوهدشت سیل
نظرات بینندگان
کوهدشتk4
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴
۱
۰
متاسفم خدایی خیلی ناراحت شدم عصابم بهم ریخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴
۱
۰
کاش مسءولین بدانند با کت وشلوار نه میشود اتش خاموش کرد نه سیل زده ای را نجات داد.