۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

استیلی: با یک تیم قدرتمند روبه‌رو هستیم

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی با تیم تراکتور یکی از بازی‌های مهم ما است و با یک تیم قدرتمند و پر مهره روبرو هستیم.
کد خبر : ۲۷۱۴۹۷
صراط:  سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی با تیم تراکتور یکی از بازی‌های مهم ما است و با یک تیم قدرتمند و پر مهره روبرو هستیم.

ما در چند هفته اخیر چند بازیکن مصدوم داریم که با رسیدن این بازیکنان به بازی با تراکتور می‌توانیم بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم و این بازی یکی از بازی‌های مهم ما است و با یک تیم قدرتمند و پر مهره روبرو هستیم.

وی درباره مشکلات مالی ملوان گفت: هیأت مدیره باشگاه ملوان در حال پیگیری مشکلات مالی بوده و آقای دنیا مالی  در تلاش هستند تا این مشکلات عدیده هرچه زودتر حل شوند و مشکلاتی که در این چند مدت تیم ما با آن مواجه بود بر روی روحیه بازیکنان ما تأثیر بسیار زیادی گذاشته است.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی درباره اعتراضات در بازی‌های خانگی این تیم بیان کرد: در بازی با سایپا هیچ اعتراضی در رابطه با ما مطرح نشد و اسم هیچ مربی‌ای نیز گفته نشدو همگان در بازی برابر سایپا دیدند که تیم ما بازی قابل قبول و خوبی را به نمایش گذاشت.

استیلی افزود: مردم انزلی فوتبال را به‌خوبی می‌فهمند و می‌دانند که بازی تیم ملوان در برابر سایپا به‌هیچ وجه مستحق باخت نبود و تیم ما فوتبال خوبی را ارائه کرد اما تیم ما روی اشتباهات فردی گل خورد و این بازیکنان جوان آینده‌های شهر انزلی هستند.

سرمربی ملوان درباره وضعیت فرزاد حاتمی گفت: حاتمی از یک مصدومیت رنج می‌برد و برای مداوای این مصدومیت در تهران به سر می‌برد و باقی مسائل هم به باشگاه مربوط می‌شود اما او در تمرینات ما شرکت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه تختی انزلی گفت: در بازی برابر فولاد وضعیت چمن ورزشگاه تختی از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود اما ما در آن بازی روی زمین بازی کردیم و در آن بازی فرزاد حاتمی را در جلوی خط حمله داشتیم و بازیکنان ما در بازی بر روی زمین مهارت خاصی دارند و بیشتر تمرینات ما بر روی زمین است و بر روی بازی‌های مستقیم و هوایی تمرکز نمی‌کنیم.

استیلی درباره یارگیری این تیم در نیم فصل افزود: تمامی تیم‌ها در نیم فصل برای نتیجه‌گیری بهتر و پوشش دادن نقاط ضعف خود سعی در جذب بازیکنانی دارند، تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و قطعا در نیم فصل سعی می‌کنیم در پست‌هایی که احتیاج داریم بازیکن بگیریم.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازیکنان جوان و خوبی در تیم داریم تصریح کرد: بازیکنی که در سطح بازیکنان خودمان باشد را نخواهیم گرفت و بازیکن جذب شده باید بسیار بالاتر از بازیکنان خودمان باشد تا بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط استیلی ملوان